نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک
نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

مدتی است در نمایندگی‌های سایپا یا در خیابان، برخی مدل های ”ساینا “به چشم می‌خورند که به دستگیره در آسان بازشو مجهزند و شکلشان با سایناهای پیشین کمی متفاوت‌تر است.

این نسخه از ساینا، مدل اتوماتیک آن بوده که از نظر امکانات و بعضی ویژگی‌های فنی با نمونه‌های دنده‌ای متفاوت است. گروه ” سایپا ” این خودرو را با قیمتی کم‌تر از ۳۹ میلیون تومان، چند ماه پیش به فروش رساند و حالا آن‌ها را به مشتریان تحویل داده است. امروز هم تعداد قابل توجه ای از آگهی‌های فروش ” ساینا اتوماتیک ” دیده می‌شود که قیمت‌های گوناگونی از طرف صاحبان برای آن‌ها اعلام شده است. تمام نسخه‌های موجود در بازار شبیه یکدیگر هستند و فرقی با هم ندارند. هم اکنون ” ساینا اتوماتیک ” موجود در بازار به کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، گیربکس اتوماتیک CVT با تیپ ترونیک ۶ سرعته، تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، سیستم تهویه دستی دیجیتال، حالت رانندگی برفی، استارت دکمه‌ای، دستگیره‌های آسان بازشو و دکمهٔ در روی آن و… مجهز است. بعضی افراد و بازاریان هم خارج از اوضاع خط تولید، نمایش گر و دوربین عقب این خودرو را به عنوان یک قطعه اصل روی خودروهایشان نصب کرده‌اند و هزینه بیش‌تری نسبت به دیگر نسخه‌های موجود در بازار از خریداران می‌خواهند.

اما خلاف تصور بازار، ” ساینا اتوماتیک ” خودرویی نیست که دلالان بتوانند سود چند میلیون تومانی نسبت به قیمت رسمی کارخانه را برای آن تجربه کنند. روز گذشته در بازار خودروی تهران می‌توانستید با هزینه حدود ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، یک دستگاه ” ساینا اتوماتیک ” سفید رنگ مدل ۱۳۹۷ را خریداری کنید. به گفته نمایشگاه داران در روزهای گذشته، برای رنگ‌های دیگر این خودرو، مشتری هزینه نزدیک به ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را هم پرداخت کرده است. اما در آخر هزینه‌ای که خریدار در نمایشگاه و یا محضر برای به دست آوردن مالکیت ” ساینا اتوماتیک ” پرداخت می‌کند، در بازه ۳۸ میلیون تا ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

35 دیدگاه ها برای “ساینا اتومات چقدر در بازار مورد استقبال مردم واقع شده است؟”

سلام ، من تقریبا اکثر ماشین های بازار رو داشتم، به تازگی یه ساینا خریدم، دلیلم رو میگم تا زیاد پر حرفی نکرده باشم،
سواری ۲۰۶ و رانا ، فضای جلوی پای صندلی عقب پژو ۴۰۵ , ارتفاع سقف برای سرنشین های قد بلند مثل ال نود، وزن ماشین نزدیک وزن سمند، مصرف در حد ریو، نمای جلو عالی ، امکانات بدون کسری مثل دماسنج و آینه برقی و رینگ اسپرت و کولر دیجیتال عالی و همه این امکانات رو با خرج پراید می‌گذرانیم

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

داداشایی که ساینارو با ۲۰۶وپارس مقایسه میکنند قیمت هارو ندیدن آپشناروهم بدون عینک دیدن ماشین بابای من دناپلاس اما در اکثر مسافرت ها با خودرو مادرم سفر میکنیم چون آپشناشون یکیه شتایشم برابری میکنه ولی خرجش حمتره بعضیا باید به خر یونجه بدن اومدن نظر میدن

لایک ماشین ب این خوشگلی جلوش شبیح لکسوس میمونه با اینهمه آپشن میاد میگه ۲۰۶ صندوقدار بهتره از این خخخ خدایی زشت ترین ماشین ۲۰۶ هستش بعدشم میگه موتورش تیبا موتورش چیکار داری مگه پیست مسابقه س. اینا همون خرابی هستن که پشت چراغ قرمز تا چراغ سبز میشه تیکاف میزنن با سرعت میرن خخخخ

به نظرم یه مزدا۳۲۳اتومات بگیرید خیلی بهتره

بگیری صاحب اول آخرش خودتی خرابم شد باس بندازیش سطل اشغال

خر همون خر. ولی پالون تغیر کرده. اخه اینا چین ک ملت ما سوار میشن. پولتو بریزی تو اشغالی بهتر تا این ماشین بخری سوار شی .. جا ی تائسف داره ..

شما برو BMW سوار شو

به خدا تصاویر داخلی این ماشینو مخصوصا اون مانیتور خیلی زشت و خارجیها ببینند به حالمون گریه میکنن. چینیها واقعا ۱۰۰۰ پله از ما جلوترن.

واقعا خنده داره آخه این لگن اشغال ارزش نظر دادن داره ؟ این اصلا محشر ه خیلی دلم میخواد منظور طراح از طرح این لگن چی بود چرا دوست دارین ما ایرونی ها رو دست بندازید آقای الاغی که طراحی کردی خودت همین و سوار میشی ؟

با توجه به شرایط اینکه ما در ایرانیم و در تمام این چهل سال همین دو خودرو ساز بوده و همچنان خواهند بود پس خدا خیرشان بده حداقل به فکر زانوهای مردم افتادن و اتومات تولید کردن با توجه به حد انتخاب محدود ماشین خوبیه با قیمت مناسب اینو فقط و فقط بخاطر اتومات بودنش هست.

کی چهل میلیون به پراید میده؟؟

من حاضرم خاور دست دوم بگیرم ولی ساینا نه.

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved

جستجو در خودروبانک

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.

خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران

هر گونه نقل مطلب از هر قسمت این سایت بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه خودرو بانک می باشد – ©2021

لطفا املای کلمه‌ی خود را بررسی کنید و یا کلمات کلیدی دیگری را امتحان کنید

بودجه کافی برای خرید خودرو ندارید؟

خرید اقساطی خودرو، خریدی مطمئن با همراه مکانیک

ثبت
درخواست

بودجه کافی برای خرید خودرو ندارید؟

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

خرید اقساطی خودرو، خریدی مطمئن با همراه مکانیک

ثبت
درخواست

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه
خودروها دسترسی خواهید داشت.

با مجله خودرو به روز باشید و درباره خودروها بیشتر بدانید.

خودروی ساینا EX |میانگین امتیاز 3.90 از 5 است.

مدل 97 گرفتم بهترین شتاب رو داره قبلا پژو داشتم که مصرف بنزینش زیاد شده بود بعد چندسالی خرج گذاشته بود دستم ولی ساینا رو مدل 97 گرفتم مصرف بنزین کم و عالی شتاب صفر تا صدش 11 ثانیه تونستم پر کنم بستگی به مدلی هم داره که میخواید بگیرید! از 99 به بعد ماشینا مثل تخم مرغ شانسی شدن شانستون خوب باشه کیفیت موتور و داشبوردش خوبه بعضی از افراد اینجا نظر بد نوشتن درباره ماشین یا پشت ماشین نمیشینن یا شانسشون بد افتاده ماشین کم کیفیت افتاده دستشون مثل چند نفر که اینجا خوندم ماشینشون داشبوردش صدا میده و…

سلام من سال 98 یه ساینا صفر گرفتم واقعا خودروی خوبیه سواری نرمی داره امکاناتش خوبه برای خانواده خیلی مناسبه ولی برای مسافرکشی و این برنامه ها مثل 206 و این ماشین سوسولیا خوب نیست ولی برای مصرف شخصی عالیه

سلام خدمت دوستان . من خودم نظرات رو میخوندم گاهی دودل میشدم که ماشینو نگیرم . خلاصه ماشین رو گرفتم و خداروشکرتا الان که راضی ام ، یه ایراد صدای زیاد کولر و تهویه بود که دوستان بهش اشاره کرده بودن . درسته که در درجه آخر صداش زیاده اما بقیه ماشینا از جمله پژو هم صدای کولر در درجه آخر خب زیاده . درجه کم و متوسط صداش طبیعی و خوبه و مشکلی نداره واقعا. مورد بعدی صدای زیاده موتور هست که آره زیاده اما روی دور تند ینی از 120 به بالا صداش زیاد میشه که اونم نمدی کاپوت انداختم و خوب شده . مورد بعدی….

سلام من 2ماهه خودرو ساینا خریدم خدایی زیر پاش پا پژو 405 که داریم هیچ فرق نمی کنه فقط یک سری معایب دارن از قبیل صدا موتور تو کابین ترمز هم میگیری فرمون میلرزه وگرنه از نظر تعادل حرف اول میزنه

صدای موتور که واقعا آزار دهنده هست و بی کیفیتی صندلی ها که یکسال نشده صندلی ها خوابیده

احساس امنیت کامل جادار بودن نسبت به خودروهای همرده صندوق عالی برای مسافرت

ماشین خوبیه نصبت به بقیه ماشینای زشت و طراحی سی سال پیش.ارزش خرید داره

من مدل 95دارم. خودروی جاداری است . از نظر هزینه نگهداری اقتصادی است و تعمیرات روتین آنرا خودتان می توانید انجام دهید و قطعاتش هم در هر مغازه لوازم یدکی موجود است. یک سدان کلاس سی است و رانندگی با آن در شهرهای شلوغ مناسب است. دید جلو و عقب و دو طرف مناسب است. مصرف سوخت مناسب.

بنظر من نسبت ب پولی ک میدی بهترین ماشینو انتخاب میکنی همه چی تمومه بازم میگم نسبت ب پولی ک میدی . من با بی ام و مقایسه نمیکنم ولی از تمام ماشینایی ک حتی دوبرابر قیمتش هستن سر تره

من خودم 206 صندوق دار داشتم بخاطر کوچک بودن اتاق بعدش پرشیا خریدم پرشیا هم بی خودی بزرگه جمع و جور نیست الان ساینا خشک خریدم واقعا تمام چیزی که میخواستم از ماشین ساینا اونارو داره بخاری مثل پژو عالیه فوق العاده هست کلا اتوماتیک هست دریچه هاش کولر عالیه تمام شیشه ها آیینه ها برقیه سیستم تعلیق و فنر بندی عالیه اصلا صدا داخل نمیاد قدرت موتورش هم 1500هست از tu5 کلا 100تا کمتره ولی شتاب اش از اون بیشتره هزینه تعمیر و نگهداریش خیلی ارزون منکه خیلی راضیم اقتصادی ترین و با کیفیت ترین ماشین هست .

با ثبت‌نام در همراه مکانیک، پــــروفایل اختصاصی خود را داشته باشید و علاوه بر باخبـــــــر شدن از
تغییرات لحظه‌ای قیمت خودروی خــــود، یاداوری سرویس‌های خود را هم داشته باشید.

دفتر مرکزی:تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف،
پلاک 56

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوستان کیا ماشین ساینا دارن؟ ایا راضی  هستین؟

کجای کاری ماشینای ایران خودرو چراغ تو سقفم آپشن محسوب میشه 😂

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

من که شوهرم میگه فقط ماشین باید صفر باشه وگرنه میتونستیم دست دو تندر ۹۰ بگیریم یا سرش بذاریم دنا بگیریم ولی میگه دست دو مشخص نیس صاحبش چجور ماشینو نگه داشته کلا خیلی وسواسه

دقیقا ماشین صفر یه چیز دیگست

 

عزیزم من هم درست تجربه مشابه تورو داشتم تا اینکه با دکترساینا آشنا شدم. هم مشکلم برطرف شد هم جواب سوال‌هام رو گرفتم.

 پیشنهاد می‌کنم تو هم اینجا کلیک کنی و سوالت رو باهاشون درمیون بزاری.

فکر درست میکنه

ساینا چون قطعاتش کمه و هنوز امتحانش رو پس نداده مخصا اتوماتش وسیله هاش گرونه اگه خراب شه. تیبا بهتره

میگه ماشین صفر تا ۵ _۶ سال باهات کاری نداره بعد اونم ماشینو عوض میکنی.من موندم خونه بخریم بعد ان شالله ماشینمو عوض کنیم‌.

اتفاقا كاملا اشتباه فكر ميكنين

خريد ماشين سفر اشتباه محضه تو ايران

ماشيناي كارخانه اي كلي ايراد دارن و يكي دوسالي طول ميكشه از كار در بيان خرج هم دارن

كار كرده تميز خيلي بهتره مثلا دوسال كار كرده 

نه بابا قطعاتش هس…اکثرشم مث تیباس فقط سایز و بدنه ماشین فرق داره

ما دوتا ماشینمون صفر بوده خدا رو شکر هیچیم نشده.بعد به نگهداریم ربط داره..شوهر من خیلی رو ماشین و دست اندازو چیزای دیگه ش حساسه‌.اون یکی ماشینمون کلی خواهان داشت با اینکه سه چهارسال داشتیم ولی انگار صفر بود.

بله درسته مخصوصا اول ماشین خوب اب بندی بشه خیلی موثره

ما با این ماشین چند بار مسافرتهای راه دور ۱۰۰۰ کیلومتریم رفتیم.خدا رو شکر جز بنزین و با روغن عوض کردن چیزی نداشته.

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

از هفته گذشته برخی ویدیوها در فضای مجازی منتشر شده که گویا تعدادی از مالکان ساینا اتوماتیک در گرمای هوای این روزها، در ترافیک ها دچار مشکل شده اند.

در یکی از این ویدیوها مالک خودرو می گوید که گویا مشکل برقی برای خودرویش پیش آمده و مجبور شده فن خودرو را یکسره به باتری وصل کند و با این کار خواسته دمای موتور و رادیاتور را پایین آورد. در موارد دیگر نیز گفته می شود که ناگهان خودرو در ترافیک ها، به خصوص ترافیک هایی که در سر بالایی هستند، ناگهان از حرکت می ایستد و چراغ های اخطار پشت آمپر ساینا اتوماتیک نیز روشن می شود.

در یکی دیگر از گزارش های مردمی گفته شده که حتی قرار دادن دسته دنده خودرو در حالت D و R تاثیری ندارد و در حالت تیپ ترونیک هم همچنان وضعیت جعبه دنده در صفحه نمایش گر پشت آمپر خلاص نشان داده می شود. با این که برخی افراد این گزارش های ویدیویی را به اینستاگرام ” اسب بخار ” نیز ارسال می کردند و گاهی ویدیوهای صفحه های دیگر را با ما به اشتراک می گذاشتند، اما هیچ گاه به درستی مشخص نبود مشکل اصلی ساینا اتوماتیک از نگاه برخی مالکان چیست؟ تا این که روز گذشته برای دومین بار با صحنه ای مشابه به آن چه در هفته گذشته از نزدیک دیده بودیم، مواجه شدیم. یک دستگاه ساینا اتوماتیک که از ظاهرش مشخص بود آنچنان کارکردی ندارد، در خیابان شریعتی تهران توقف کرده بود و کاپوتش را بالا زده بودند. با توجه به این که این خودرو در محل پارک مطلقاً ممنوع، مشکل فنی پیدا کرده بود، پلیس هم در محل خرابی خودرو حضور داشت و مالک خودرو برای توضیح به افسر راهنمایی و رانندگی می گفت که ساینا اتوماتیک اش در ترافیک از حرکت ایستاده و ناگهان دمای آب بالا رفته و با هول دادن، آن را به گوشه خیابان آورده است. گویا مالک خودرو منتظر امداد خودرو بود تا بیاید و مشکل را حل کند.
با مواجه این وضعیت عینی و مستند، تصمیم گرفتیم از چند نمایندگی تعمیرات خودروهای سایپا درباره ساینا اتوماتیک و چنین مشکلی سوال هایی را بپرسیم. بیش تر نمایندگی های سایپا می گفتند تا امروز مشکل خاصی برای ساینا اتوماتیک به آن ها اعلام نشده و فقط برخی مالکان در مورد عملکرد جعبه دنده خودرو، انتقاد دارند که البته این اتفاق بدیهی است، زیرا جعبه دنده اتوماتیک ساینا و کوییک از نوع پیوسته ( CVT ) است که در تمام خودروها از این فن آوری به عنوان عامل لَختی و ناچالاکی خودرو یاد می شود. بنابراین نمی توان گفت عملکرد ساینا اتوماتیک مشکل مخصوص به جعبه دنده دارد و این ذات جعبه دنده های CVT است که شاید برخی به آن هنوز عادت ندارند. همچنین این نمایندگی ها می گویند که مشکل داغ کردن ساینا اتوماتیک تا به حال به آن ها گزارش نشده و حداقل در ساینا دنده ای هم با این مسأله برخورد چندانی نداشته اند. اما وقتی خود را به عنوان مالک یک دستگاه خودروی ساینا اتوماتیک به یکی از نمایندگی های شرق تهران سایپا معرفی کردیم و گفتیم که خودروی مان داغ می کند و در حالت D هم حرکت نمی کند، گفت که این مشکل به تازگی شایع شده و به سیستم برقی خودرو بر می گردد، اما مشکل خاصی نیست و در زمان کوتاهی برطرف می شود. بدیهی بود که مسئول نمایندگی بگوید برای حل این مشکل هزینه ای دریافت نمی شود و خودرو براساس قوانین گارانتی تعمیر خواهد شد. اما وقتی از او پرسیدیم که آیا فراخوانی برای این مشکل از سوی سایپا صادر شده است یا خیر، در پاسخ گفت که هنوز نامه فراخوان برای ساینا اتوماتیک به دست ما نرسیده است.

با توجه به شباهت فنی ساینا اتوماتیک با کوییک، احتمال دارد چنین مشکلی میان این دو خودروی سایپا مشترک باشد.آن گونه که مشخص است گویا این اختلال در عملکرد خودرو هنوز شایع نشده و تنها برای برخی افراد رخ داده است، اما انتشار ویدیوهای خرابی ساینا اتوماتیک بیش تر این حس را به مخاطبان فضای مجازی منتقل می کند که گویا این اتفاق در ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار شایع شده و با پیگیری های انجام شده، نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا نیز به روشنی، درستی یا نادرستی این مسأله را تایید نمی کنند.
شاید بهتر باشد واحد فنی مهندسی سایپا، درباره این مشکل بررسی های بیش تری انجام دهد و حداقل با یک فراخوان یا اطلاعیه، اطمینان بیش تری به مالکان و مشتریان ساینا اتوماتیک و کوییک بدهد، زیرا در شرایط کنونی بازار با افزایش قیمت بسیار زیاد خودروهای اتوماتیکی همچون رنو تندر۹۰ پلاس، ساندرو، پژو ۲۰۷i، برلیانس H300، فاو بسترن B30 و…، تنها گزینه های اتوماتیک کم تر از ۵۰ میلیون تومان برای مردم ساینا اتوماتیک و کوییک است و اگر قرار باشد فضای مجازی و رسانه ای کشور، شاهد مشکلات این چنینی برای ارزان ترین اتوماتیک های بازار باشد، بدیهی است که در کوتاه مدت نمی توانیم شاهد موفقیت کوییک و ساینا اتوماتیک در بازار باشیم.

گروه مستند اسب بخار

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

این مشکل برمیگرده به سیم کشی و فیوز فن که با مراجعه به نمایندگی اصلاح میشه و فیوز از مدل تند سوز به کند سوز تبدیل میشه

خیر سرتون بعد از ۵۰ سال خودروسازی. از همان روز اول
خودروهای شما مشکل کیفی دارند انوقت چینی ها بعد از
ث۰ سال خودرو می سازند به روزتر با امکانات بهتر و کیفیت
خوب!

کافی است مسئولین محترم یک فضای غیررقابتی و امن برای خودروسازان
داخلی با ایجاد تعرفه بالا ایجاد کنند انوقت هر اشغالی تبدیل به خودرو
می شود!!

سلام احتمالا مربوط به فیوز ۴۰ آمپری باشه که سوخته و باید با نمونه مکعبی شکل کند سوز تعویض بشه و توی جعبه فیوز هم یه سری تغییرات داده میشه

با سلام.این فیوز ۴۰ کند سوز بیرون گیر میاد بگیرم عوض کنم؟

من ۲ ماهه ساینا اتوماتیک خریدم،۲ تا ایراد داره ماشین…..یکی اینکه ۲ بار فیوز فن سوخته، و ماشین جوش آوورده، فیوز ۴۰ آمپر انداختن، ظاهرا مشکل حل شده…. دوم اینکه دور فن وقتی زیاد میشه دیگه پایین نمیاد…!!!! برادران محترم سایپا هم هر چی تلاش کردن نتونستن بفهمن چرا اینجوری میشه…!!!! کلا ماشین ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد داشته که دروغ نگم ۹۰۰ تاش رو فقط از خونه بردمش نمایندگی و آووردمش…بهم گفتن ببرش خونه هر موقع فهمیدیم چشه بهت خبر میدیم بیای درستش کنیم(یعنی آدم چی میتونه بگه)…..
اگر این مشکلش حل بشه، شاید نگرش دارم، چون ماشین نرم و خوبیه، مصرفش کمه و هندلینگشم نسبتا مناسبه….از نظر من ز برلیانس بهتره…

یادم رفت که بگم دوستان نمایندگی سیاسی مشهد حتی قطعات لازم برای اعمال فراخوان را هم نداشتندو ماشین را همانطور خراب تحویل من دادند… اخه چطور میتونم از ماشین خراب استفاده کنم … جالبه که ماشین من از روز اول سنسور دنده عقبش کار نمیکرد و دوستان هم عیبشو نفهمیدن وگفتند حالا بروید تا کارشناس بیاد فکر کنیم ببینیم عیبش از چیه … واقعا نه عیب ماشین را رفع کردندو نه میفهمند که عیب از کجاست این دیگه نوبرشه ….

سلام. من چندماه پیش ساینا اتوماتیک صفر کیلومتر خریدم. از همون اول روشن شدن چراغ چک توجه مو جلب کرد. بعد از کلی رفت و آمد به تعمیرگاه مرکزی ۱ سایپا متوجه شدم دسته سیم موتور ایراد داره و باید تعویض بشه.
ظاهرا این مشکل توی تمام اتومات ها وجود داره.
خلاصه این که الان بیش از ۲۰ روزه ماشبین صفر من توی تعمیرگاه مرکزی شماره ۱ خوابیده و در انتظار یک دسته سیم موتور است!
گفتن این ایرادی که داره خیلی مهم و خطرناکه. بنابراین تا درست نشه ماسین رو نمی تونن بهم بدن.
مسئله اینجاست که معلوم نیست این قطعه کی قراره تامین بشه…
پیشنهاد می کنم اگه اصرار دارین ساینا بخرید مطمئن بشید دسته سیم موتورش تعویض شده و چراغ چک ش روشن نمیشه.

Δ

تست و بررسی هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT آیتم اصلی قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار است که می توانید در این برنامه به تماشای آن بنشینید.

در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.

تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]

در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.

در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]

در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.

قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.

در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.

بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]

این مشکل برمیگرده به سیم کشی و فیوز فن که با مراجعه به نمایندگی اصلاح میشه و فیوز از مدل تند سوز به کند سوز تبدیل میشه

خیر سرتون بعد از ۵۰ سال خودروسازی. از همان روز اول
خودروهای شما مشکل کیفی دارند انوقت چینی ها بعد از
ث۰ سال خودرو می سازند به روزتر با امکانات بهتر و کیفیت
خوب!

کافی است مسئولین محترم یک فضای غیررقابتی و امن برای خودروسازان
داخلی با ایجاد تعرفه بالا ایجاد کنند انوقت هر اشغالی تبدیل به خودرو
می شود!!

سلام احتمالا مربوط به فیوز ۴۰ آمپری باشه که سوخته و باید با نمونه مکعبی شکل کند سوز تعویض بشه و توی جعبه فیوز هم یه سری تغییرات داده میشه

با سلام.این فیوز ۴۰ کند سوز بیرون گیر میاد بگیرم عوض کنم؟

من ۲ ماهه ساینا اتوماتیک خریدم،۲ تا ایراد داره ماشین…..یکی اینکه ۲ بار فیوز فن سوخته، و ماشین جوش آوورده، فیوز ۴۰ آمپر انداختن، ظاهرا مشکل حل شده…. دوم اینکه دور فن وقتی زیاد میشه دیگه پایین نمیاد…!!!! برادران محترم سایپا هم هر چی تلاش کردن نتونستن بفهمن چرا اینجوری میشه…!!!! کلا ماشین ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد داشته که دروغ نگم ۹۰۰ تاش رو فقط از خونه بردمش نمایندگی و آووردمش…بهم گفتن ببرش خونه هر موقع فهمیدیم چشه بهت خبر میدیم بیای درستش کنیم(یعنی آدم چی میتونه بگه)…..
اگر این مشکلش حل بشه، شاید نگرش دارم، چون ماشین نرم و خوبیه، مصرفش کمه و هندلینگشم نسبتا مناسبه….از نظر من ز برلیانس بهتره…

یادم رفت که بگم دوستان نمایندگی سیاسی مشهد حتی قطعات لازم برای اعمال فراخوان را هم نداشتندو ماشین را همانطور خراب تحویل من دادند… اخه چطور میتونم از ماشین خراب استفاده کنم … جالبه که ماشین من از روز اول سنسور دنده عقبش کار نمیکرد و دوستان هم عیبشو نفهمیدن وگفتند حالا بروید تا کارشناس بیاد فکر کنیم ببینیم عیبش از چیه … واقعا نه عیب ماشین را رفع کردندو نه میفهمند که عیب از کجاست این دیگه نوبرشه ….

سلام. من چندماه پیش ساینا اتوماتیک صفر کیلومتر خریدم. از همون اول روشن شدن چراغ چک توجه مو جلب کرد. بعد از کلی رفت و آمد به تعمیرگاه مرکزی ۱ سایپا متوجه شدم دسته سیم موتور ایراد داره و باید تعویض بشه.
ظاهرا این مشکل توی تمام اتومات ها وجود داره.
خلاصه این که الان بیش از ۲۰ روزه ماشبین صفر من توی تعمیرگاه مرکزی شماره ۱ خوابیده و در انتظار یک دسته سیم موتور است!
گفتن این ایرادی که داره خیلی مهم و خطرناکه. بنابراین تا درست نشه ماسین رو نمی تونن بهم بدن.
مسئله اینجاست که معلوم نیست این قطعه کی قراره تامین بشه…
پیشنهاد می کنم اگه اصرار دارین ساینا بخرید مطمئن بشید دسته سیم موتورش تعویض شده و چراغ چک ش روشن نمیشه.

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

Δ

ورود
| ثبت نام

 

ساینا اتوماتیک فروش بسیاری بدی را تجربه کرد و تنها 800 عدد از این خودرو به فروش رفت.

برخلاف برآورد سایپا در فروش ساینا اتوماتیک این خودرو در فروش یک روزه فقط توانست 800 خریدار قطعی داشته باشد.

براساس اعلام شرکت سایپا پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک به عنوان اولین خودروی اتوماتیک مجهز به گیربکس  CVT از ساعت 11 روز دوشنبه ششم شهریورماه سال جاری در نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور آغاز شد؛ اما عمر این فروش فقط یک روز بود و سایت به دلیل عدم استقبال مردم بسته شد.

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

برآورد سایپا در فروش ساینا اتوماتیک 17 هزار دستگاه خودرو بود اما در همان یک روز حدود  2 هزار نفر در این ثبت نام شرکت کردند که از میان آنها فقط 800 نفر ثبت نام قطعی را انجام داده بودند.

فعالان بازار دلیل عدم استقبال مردم از این خودرو را قیمت غیر منطقی آن می‌دانند زیرا مشتری در محدوده قیمتی 38 میلیون و 450 هزار تومان با اضافه کردن مبلغ کمی امکان خرید خودروهای با کیفیت‌تری از جمله 206، تندر 90، پژو پرشیا و 206 SD را در بازار دارد به همین دلیل ترجیح می‌دهد به جای خرید ساینای اتوماتیک که شرکت آن را بدون آپشن می‌فروشد به سایر خودروها فکر کند.

ساینا اتوماتیک مانند نسخه دستی، از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندری بهره می‌برد که قادر است 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سایپا آپشن‌های فراوانی را در هنگام معرفی این خودرو، در لیست آپشن‌ها قرار داد که البته تکلیف آنها به هنگام رسیدن به دست مشتری نامشخص است.

 

معایب ساینا اتومات و دنده ای و 5 دلیل برای نخریدن ساینا

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

ساینا محصول جدید سایپایی ها که از سال 95 به محصولات این خودرو ساز وطنی اضافه شد خودرویی که بسیاری آنرا همان تیبا صندوقدار با کمی تغییرات می دانند. ساینا همانند اغلب محصولات جدید شرکت سایپا، روی پلتفرمی موسوم به X200 ساخته شده است و به همین جهت شباهت‌های بسیاری میان این خودرو با تیبا یا کوییک به چشم می‌خورد که این رویه در خودروسازی کشور ما امری عادی است. سایپا ادعا می‌کند که ساینا خودرویی کاملا جدید است که با دانش مهندسان این شرکت شکل گرفته است، اما با کمی دقت به راحتی می‌توان فهمید که ساینا در واقع نسخه فیس لیفت تیبا بوده که از لحاظ ظاهری و فنی شباهت‌های فراوانی با آن دارد. 

قیمت روز ساینا

سایپا ساینا هم اکنون در نمونه‌های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین در زمان خرید امکان انتخاب یکی از تیپ‌های EX ،SE-A و (SE-A (LUX برای خریدار وجود دارد که تمامی این تیپ‌ها از پیشرانه‌های یکسانی بهره می‌برند اما از لحاظ سطح آپشن‌ها و امکانات با هم تفاوت دارند. در این میان امکان خرید ساینا با گیربکس اتوماتیک خبری خوب برای کسانی محسوب می‌شود که در این رنج قیمتی تمایل زیادی به خرید خودرویی اتوماتیک دارند تا ترافیک‌های شهری برایشان قابل تحمل‌تر شود. 

به واسطه شرایط حاکم بر بازار خودرو کشور، ساینا نیز مانند سایر خودروهای وطنی، فروش خوبی را در بازار تجربه کرده است و تکمیل شدن ظرفیت پیش فروش این خودرو در چشم به هم زدنی، نشان از این دارد که محصولاتی مانند ساینا علی رغم تمام ضعف‌های خود، به تاخت و تاز در بازار ایران ادامه خواهند داد. و این در شرایطی است که از این دست خودروها در کشور ودر بین محصولات تولیدی خودروسازان بسیار دیده می شوند. با فروش خودرو همراه باشید تا به بررسی معایب ساینا بپردازیم.

1.کیفیت پائین تجهیزات داخلی و مونتاژ

کیفیت متریال داخلی و نیز جنس داشبورد بسیار پائین و بی کیفیت هستند که این امر در خودروهای وطنی بسیار عادی و روتین می باشد. که این در دراز مدت و استفاده به خصوص در جاده های شهری و داخلی به خوبی رخ نشان می دهد.

2.پیشرانه ضعیف

پیشرانه‌ای که روی ساینا نصب شده دقیقا همان پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر است که پیش‌تر بر روی تیبا نیز نیز مورد استفاده قرار گرفته بود؛ تنها تفاوت میان پیشرانه‌های این دو خودرو وجود دارد، استفاده از دریچه گاز برقی در ساینا است. این پیشرانه که با کد M15 شناخته می‌شود، توان تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را دارد. ناتوانی پیشرانه سایپا ساینا در تامین قدرت لازم برای به حرکت درآوردن بدنه 1080 کیلوگرمی این خودرو باعث شده است تا شاهد شتاب 0 تا 100 حدود 13 ثانیه‌ای از این خودرو باشیم. ضعف پیشرانه 1.5 لیتری ساینا در زمان حرکت در سربالایی‌ها یا مواقعی که ظرفیت سرنشینان این خودرو تکمیل باشد کاملا ملموس بوده و در واقع ساینا در چنین مواقعی خصوصا در نمونه اتومات هیچ علاقه‌ای به افزایش سرعت و شتاب از خود نشان نمی‌دهد.

3.ایمنی پائین خودرو

برای تست ایمنی خودروها بایستی توسط سازمان های مربوطه و استاندارد تست شوند که در ایران نه چنین امکاناتی وجود دارد و با توجه به تحریم ها نه چنین تست هایی برای خودروهای وطنی صورت می گیرد.

4.طراحی خودرو

اولین دید در ساینا متوجه عدم هماهنگی طراخی خودرو می شوید شاید سایپایی ها سعی در ساختن خودرویی اسپرت با ظاهری خاص داشته اند اما نه تنها موفق نبوده اند بلکه باعث ایجاد عدم هماهنگی ظاهر خودرو شده اند البته نمای جلو خودرو به نسبت تیبا از ظاهری بهتر بهره می برد.

5.عدم هماهنگی گیربکس با موتور

با توجه به اینکه روند استفاده از گیربکس اتومات و یا دستی و موتور خودرو بر روی پلتفرم های مختلف از قانون خاصی پیروی می کند و عدم توجه به آن باعث ضعف در کشش و یا تعویض دنده و … می گردد در این خودرو و با توجه به کیفیت گیربکس به طور مشهود دیده می شود. 

کلام آخر و جمع بندی

با اینکه اکثر موارد قید شده بالا به خوبی در تمام خودروهای وطنی قابل لمس می باشد اما در بازار خودرو داخلی برای مدل اتومات این خودرو کمتر رقیبی در این رنج دیده می شود که البته بایستی ایرادات آنرا به جان خرید که در رنج قیمتی برای مدل دستی می توان رقیبی هم خانواده مانند تیبا صندوقدار را معرفی و برای مدل اتومات نیز خودروهایی با گیربکس دستی همانند پژو 405 و یا سمند ال ایکس را معرفی نمود.جهت دریافت قیمت روز ساینا بر روی لینک کلیک نمائید.

 

خودرو | فروش خودرو | قيمت خودرو | فروش ايران خودرو | فروش سايپا | فروش پارس خودرو | قيمت روز خودرو | فروش گروه بهمن | مقايسه خودرو | خريد خودرو | 

سایت کارنامه

سایپا و ایران‌خودرو با در دست‌گرفتن بازار تولید خودروهای ایرانی جایگاه تزلزل‌ناپذیری پیدا کرده‌اند. این موضوع باعث شده که کیفیت تولیداتشان هم تحت‌تأثیر قرار بگیرد و نبود رقیب و بازاری استاندارد به آنها لطمه وارد کند. یکی از محصولات سایپا خودروی سایناست. این خودرو ایراداتی دارد که رسیدگی به آنها و بررسی‌شان خالی از لطف نیست. در این مقاله می‌خواهیم از ایرادات ساینا برایتان بگوییم.

عناوین این مطلب

ساینا از خودروهایی است که به محصولات دیگر سایپا مانند کوییک و تیبا شباهت‌های زیادی دارد. همه این موارد از سدان‌های کوچکی هستند که فروش نسبتا خوبی هم دارند اما فروش خوب دلیلی بر باکیفیت‌بودن آنها نیست. همان‌طور که پراید به‌رغم تمام نواقص و کمبودهایش خودرویی پراستفاده در کشور است، فروش این محصولات هم دلیلی بر ارزش بالای فنی و ظاهری‌شان نیست.

اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنیم، تیبا فیس‌لیفتی از پراید است و ساینا هم فیس‌لیفت تیبا. ساینا در دو مدل عرضه می‌شود:

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

در زمان خرید، تیپ‌های مختلفی از این خودرو هم وجود دارد که مدل‌هایش به این شرح هستند:‌  EX ،SE-A و (SE-A (LUX. دقت کنید که تنها تفاوت این موارد در برخی امکانات رفاهی است و از نظر فنی و برای مثال، پیشرانه با هم تفاوتی ندارند.

اگر بخواهیم با نگاهی نقادانه به بررسی ایرادات ساینا مشغول شویم، مشکلاتی اساسی را در چند بخش از نظر فنی مشاهده می‌کنیم. در چه بخش‌هایی؟

در ادامه به هریک از این ایرادات می‌پردازیم تا با معایب ساینا آشناتر شوید.

حتما بخوانید: نادرترین خودروهای دنیا که شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند

ساینا دارای پیشرانه‌ای ۱.۵لیتری و ۴سیلندر است. قبل از روانه‌شدن این محصول سایپا به بازار، خودروی تیبا هم با همین پیشرانه عرضه شده بود. تفاوتی که میان ساینا و تیبا در بخش موتور وجود دارد، دریچه گاز برقی سایناست. پیشرانه ساینا نسبت به وزنش ضعیف است و نمی‌تواند از پس بدنه ۱۰۸۰ کیلوگرمی آن برآید.

اگر سرنشینان ساینا زیاد شوند یا قرار باشد که از مسیرهای سختی مانند سربالایی‌ها عبور کند، به‌وضوح کم می‌آورد و پیشرانه‌اش با آن یاری نمی‌کند. افزایش سرعت و شتاب برای چنین خودرویی کار ساده‌ای نیست؛ به‌ویژه در مسیرهای سخت‌تری مانند سربالایی‌ها.

در سرعت‌های بالا، کنترل خودرو از سوی راننده دشوار می‌شود. از جمله دلایلی که روی این موضوع اثرات منفی می‌گذارد چیست؟‌ توزیع نامناسب وزن ساینا در بخش‌های مختلفش، سیستم تعلیق ضعیف و لاستیک‌هایی که چندان مرغوب و باکیفیت نیستند.

وزن این خودرو نسبت به استاندارد اندک است و برای همین، در جاده‌ها با عبور خودروهای سنگین‌تر کنترل وسیله سخت می‌شود. تکان‌هایی که به خودرو در حین عبور وسایل نقلیه سنگین وارد می‌شود هم اصلا خوشایند نیست. یکی دیگر از ایرادات ساینا در این است که چسبندگی کافی با آسفالت جاده پیدا نمی‌کند و همین باعث می‌شود که هندلینگ آن راضی‌کننده نباشد.

ایمنی خودرویی که سبک است و از نقطه‌نظر پیشرانه تناسبی میان اتاقک و موتور در آن موجود نیست هم به‌طور قابل‌توجهی پایین به‌حساب می‌آید. خودروی ساینا با وجود موتوری نه‌چندان قوی و ناتوانی در کنترل فرمان در مسیرهای دشوار و سربالایی‌ها خودرویی ایمن نیست.

در بخش بدنه و طراحی هم ایرادات ساینا مشهود است. این خودرو از نظر قیافه هم نمره چندان خوبی نمی‌گیرد. مشکلات ظاهری ساینا را از نقطه‌نظرات زیر بررسی می‌کنیم:

طراحی بیرونی ساینا از تیبا بهتر است اما همچنان متناسب و جذاب نیست. بدنه این خودرو دوام و قدرت مناسبی ندارد و همین یکی از ایرادات ساینا به‌حساب می‌آید که نمی‌توان از آن گذشت. اندک‌بودن وزن ساینا از جمله مشکلات کابین آن است که ایمنی‌اش را هم به‌طور جدی تهدید می‌کند.

کیفیت مونتاژ قطعات نامرغوب به‌کاررفته در بدنه و داخل کابین ساینا هم جالب نیست. سفتی و خشکی بخش‌های درون اتاقک و دوربودن آن‌ها از استانداردهای ارگونومیک از دیگر ایراداتش به‌شمار می‌روند.

حتما بخوانید: فول آپشن‌ترین خودروهای داخلی که می‌توانید روی امکانات‌شان حساب کنید

همان‌طور که گفته شد، داخل کابین ساینا هم طراحی مطلوبی ندارد. مواد به‌کاررفته برای ساخت بخش‌های مختلف داخل بی‌کیفیت هستند. پلاستیک‌های خشک و قرارگیری نامناسب کلیدها و دستگیره‌ها از جمله مصادیق طراحی داخلی نامطلوب‌اند.

همان‌طور که گفته شد، قطعات فنی ساینا دارای کیفیتی قابل‌اعتنا نیستند و برای همین باید انتظار داشته باشید که از بخش‌های زیر دچار خرابی شود. خرابی‌هایی که نیاز به تعمیرات جدی دارند و هزینه‌هایی را به شما تحمیل می‌کنند:

هریک از این موارد می‌تواند هزینه‌های زیادی برای تعمیر به‌همراه داشته باشد. برای همین، صاحبان این محصول از سایپا باید حواسشان را به ایرادات ساینا جمع کنند و معاینات دوره‌ای‌اش را از یاد نبرند. مشکلاتی که نام برده شد، در صورت عدم رسیدگی درست منجر به پیاده‌شدن موتور خواهند شد.

در کنار همه مشکلات ظاهری و فنی که تا اینجا درباره ساینا گفته شد، باید به چند مشکل دیگر هم اشاره کنیم. صدای فن تهویه این خودرو زیاد و کمی آزاردهنده است. کانال و دریچه‌های سیستم تهویه ساینا به‌درستی طراحی نشده‌اند و همین عاملی است که صدای نامطلوبی از فن ایجاد می‌کند.

داشبورد این خودرو هم از جنس پلاستیکی خشک و نامرغوب است. برای همین باید شنیدن صدا از این ناحیه را هم انتظار داشته باشید. ضمن اینکه به‌سادگی خط‌‌‌وخش می‌افتد و ظاهر درون کابین را مخدوش می‌کند. ظاهر این خودرو و ابعاد فنی‌اش جای ارتقای بسیار بسیار زیادی دارند.

سایت کارنامه به اطلاعات دقیقی درباره ایرادات موجود در بازار خودروهای مختلف دسترسی دارد و با نگاهی کارشناسی و داده‌هایی معتبر اقدام به بررسی برخی از ایرادات شابع خودروهایی نظیر ساینا در بازار ایران کرده است. در ادامه تعدادی از ایراداتی که در مدل‌های مختلف این خودرو دیده می‌شود، برایتان آورده‌ایم:

با ایرادات ساینا آشنا شدید. این خودرو که نمونه ارتقایافته‌ای از پراید و تیباست، هنوز خودرویی استاندارد و مطلوب نیست و نسبت به آنها پیشرفت شایانی نکرده است. سایپا و ایران‌خودرو برای ورود به بورس رقابت‌های جهانی و بین‌المللی به تغییرات اساسی در زمینه تولید نیازمند هستند.

بسیاری از محصولات آنها در آزمون‌های معروف امنیت جهانی خودروها حرفی برای گفتن ندارند. البته اینکه در هیچ آزمونی شرکت ندارند هم از جمله دلایلی است که آنها را عقب نگه داشته و باعث شده که در بازار محدود چند خودروی بی‌کیفیت، خودشان با خودشان رقابت کنند.

شما تجربه رانندگی با ساینا را دارید؟ اگر تابه‌حال به ایرادی ظاهری یا فنی در آن روبه‌رو شده‌اید، حتما درباره‌اش برایمان بنویسید و ما را در جریان بگذارید. قبول؟


123









با پردرآمدترین غول‌های خودروسازی دنیا در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

با زشت‌ترین خودروهای دنیا آشنا شوید

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

مقایسه رنو کولیوس، نیسان ایکس تریل و تویوتا راوفور

۹ کشور دنیا که حتی فکرش را نمی‌کنید صنعت خودروسازی داشته باشند

حیف ۱۲۲ میلیون (قیمت کارخانه)بابت ساینا بدی! پشت تیبا۲ و ساینا دوست و همسایه نشستم میگرن گرفتم! امروز میخواستم فروش فوق العاده ساینا بنویسم منصرف شدم!سایپا حتی زحمت سیستم صوتی و پخش به خودش نمیده!رینگ آلمینیومی و موتور پرسرو صدا بی قدرت چهل سال پیش و حذف سنسور دنده عقب و دستی کردن تهویه هم بماند

سایپا برای اینکه پول خط تولید اطلس و سپهر و شاهین و آریا رو در بیاره این سایناها و تیباها و کوییک ها رو داره به قیمت بسیار بالا به مردم میندازه! هر کی خرید نیاد این سایت اون سایت چ… ناله کنه⛔

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات پربازدید

مدارک، مراحل و شرایط تعویض پلاک خودرو در سال ۱۴۰۰

نکات نوشتن قولنامه ماشین به همراه نمونه قولنامه

شرایط گرفتن معاینه فنی خودرو و مدارک لازم در سال ۱۴۰۰

مدارک، هزینه و مراحل نقل و انتقال سند خودرو

علل استارت نخوردن ماشین و نحوه برطرف‌ کردن آن

۱۱ دلیل روشن شدن چراغ چک خودرو که باید بررسی شود

انواع صدای ماشین و ۱۲ مشکلی که می‌تواند دردسرساز شود

علائم خرابی سنسور دریچه گاز و نحوه عیب‌یابی آن

علت جا نرفتن دنده خودرو و یا سخت جا رفتن آن چیست؟


علت ریپ زدن ماشین در شرایط مختلف چیست؟

جدیدترین مقالات

قسمت هشتم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی تویوتا کمری جی‌ال‌ایکس

استخدام کارشناس فنی خودرو؛ در کارنامه آموزش ببینید و درآمدزایی کنید

بهترین ماشین مناسب خانم‌ها؛ بانوان چه ماشین‌هایی را بیشتر می‌پسندند؟

با پردرآمدترین غول‌های خودروسازی دنیا در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

قسمت هفتم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی سایپا کوییک
نی نی سایت

نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک
نظر مردم در مورد ساینا اتوماتیک

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.