نظرات درباره موتور طرح کلیک

نظرات درباره موتور طرح کلیک
نظرات درباره موتور طرح کلیک

جستجو در خودروبانک

با معرفی اسکوتر ویو هوندا در سال 1995، این طرح آنقدر محبوب و دوست داشتنی بود که مورد تقلید بسیاری از موتورسیکلت‌سازان شرقی قرار گرفت و کم‌کم موتورسیکلت‌هایی با این طرح از شرکت‌های مختلفی روی خط تولید رفت. این کلاس موتوری که با نام کاب شناخته می‌شد، هرچند از دهه‌های پیش وجود داشت اما طرح ویو آنقدر کامل و پخته بود که هنوز هم در حال تولید از طرف هوندا و دیگر شرکت‌های موتورساز است. این پیش قراولی و ارائه یک طرح ناب بار دیگر از سوی هوندا با نام کلیک معرفی شد و نتیجه آن، تقلید این طرح از سوی دیگر موتورسیکلت‌سازان بود که امروزه با نام طرح کلیک شناخته می‌شوند. یکی از این طرح کلیک‌ها در بازار کشورمان، کویر S2 است که در این مطلب از خودروبانک به آن نگاهی می اندازیم.

همان‌طورکه گفته شد، این روزها انواع مختلفی از طرح کلیک هوندا در شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی ساخته می‌شود که اتفاقاً در کشورمان نیز چندین طرح آن وجود دارد. قیمت بالای هوندا کلیلک باعث شد تا بازار خاصی برای یک اسکوتر تعریف شود که در آن، قیمت و کاربری این موتورسیکلت باهم سازگاری نداشته باشند. از این رو، بسیاری از افرادی که دنبال داشتن هوندا کلیک هستند به سمت خرید طرح آن گرایش پیدا می‌کنند که کویر S2 یکی از آن‌هاست.

نظرات درباره موتور طرح کلیک

در طرح ظاهری می‌توان گفت هیچ تفاوتی بین کلیک و کویر دیده نمی‌شود به نحوی که حتی می‌توان از فلاپ‌های این دو موتور نیز به جای هم استفاده کرد. البته که باید بدانیم که فلاپ‌های هوندا از جنس فایبرگلاس هستند اما بدنه کلیک‌های کپی شده، از پلاستیک ساخته شده‌اند که یک راهکار برای کاهش قیمت این موتورهاست. کله چراغ جلو در کویر عیناً شبیه به کلیک است و بخش کشیده چراغ جلو مربوط به دیلایت و راهنما بوده و چراغ اصلی در زیر این نوار قرار دارد. بدنه همانند کلیک به صورت دو رنگ است و در جلو پا نیز محلی برای قرار دادن لوازم در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در زیر زین نیز یک فضای دیگر وجود دارد. شباهت کویر S2 و کلیک تاحدی است که حتی طراحی فرمان و قطعات روی آن نیز به یکدیگر شبیه هستند. این شباهت ظاهری در صفحه کیلومتر و نمایشگر دو موتور نیز دیده می‌شود تا جایی که بتوان گفت تشخیص کلیک اصلی و کویر S2 و حتی دیگر موتورهای طرح کلیک از راه دور برای حرفه‌ای‌ترین افراد نیز مشکل خواهد بود.

کویر S2 دارای امکانات جالبی نیز هست. این موتورسیکلت در دو نوع ساده و با سیستم کی‌لس عرضه می‌شود که امکان خاموش و روشن کردن پیشرانه بدون نیاز به قرار دادن سوییچ را فراهم می‌کند. با زدن جک، پیشرانه خاموش می‌شود و برای توقف در مسیرهای سرازیری و سربالایی، وجود ترمز پارک دستی، کمک بزرگی به راننده خواهد کرد. سیستمی که در عین سادگی، حرکتی جالب و جدید محسوب می‌شود. چراغ‌های موتورسیکلت، تماماً LED هستند و صفحه نمایشگر موتور نیز به صورت کاملاً مشابه با هوندا کلیک به صورت کاملاً دیجیتالی است. خروجی USB برای شارژ نیز از دیگر امکانات ساده‌ای است که امروزه در بسیاری از اسکوترها دیده می‌شود.

هرچه که کلیک با مدل‌های مشابه خود در ظاهر، شباهت دارد اما در بخش فنی بین آن‌ها تفاوت فاحشی دیده می‌شود. در حالی که هوندا کلیک با یک پیشرانه 150 سی‌سی در حدود 13 اسب بخار قدرت دارد، کویر S2 از این حجم فقط 9.11 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که اختلاف 4 اسب بخاری در یک موتور صد کیلویی بسیار چشمگیر است.

یکی از ویژگی‌های خوب ترمز کویر S2 در وجود سیستم CBS در آن است. این سیستم باعث می‌شود تا با گرفتن ترمز عقب، ترمز جلو نیز وارد مدار می‌شود. به این ترتیب موتورسیکلت یک توقف نسبتاً سریع و ایمن خواهد داشت. این سیستم امروزه در برخی از موتورها دیده می‌شود تا جای خالی سیستم ABS را پر کند که البته برای افراد نه‌چندان حرفه‌ای و برای تردد در داخل شهر، یک امتیاز بزرگ به شمار می‌آید. این سیستم قیمت تمام شده کمتری نسبت به سیستم ترمز ضدقفل دارد.

یکی از معایب کویر S2 در حجم کم باک سوخت آن است. در حالی که همه ظاهر و قطعات این موتور شبیه به هوندا کلیک اصلی هستند، اما برای کاهش قیمت از یک باک سوخت با ظرفیت کمتر استفاده شده است. کلیک اصلی در حدود 5.5 لیتر ظرفیت سوخت دارد که این مقدار برای کویر S2 در حدود 4 لیتر است و برای یک اسکوتر 150 سی‌سی شهری که قرار است در خیابان‌های شهر و در ترافیک تردد کند، عدد کمی است. پیشرانه کویر S2 به حجم 150 سی‌سی، یک پیشرانه چهارزمانه با دو سوپاپ و به صورت هوا خنک بوده که به لطف داشتن سیستم تزریق سوخت انژکتوری، استاندارد یورو 4 را پاس کرده است. بیشترین قدرت این پیشرانه برابر با 9.11 اسب بخار است که عدد بالایی نبوده اما به خاطر داشتن گیربکس CVT اتوماتیک و کلاچ خودکار، شتاب‌گیری نسبتاً خوب و قابل‌قبولی به این موتور می‌دهد. البته که در این میان، وزن کم این موتورسیکلت نیز به کمک آن خواهد آمد. این پیشرانه هم با استارتر برقی و هم با هندل روشن می‌شود که البته صدای زیاد استارتر آن کمی غیرقابل‌قبول است.

سیستم تعلیق جلو به صورت یک دوشاخه با کمک فنر روغنی است و در عقب فقط یک کمک فنر در یک طرف موتور دیده می‌شود که البته قابل تنظیم در چهار حالت نیز هست. در مجموع می‌توان گفت تعلیق و فنربندی این موتورسیکلت خوب است. نه آنقدر نرم است که راکب را در یک حالت گهواره‌ای قرار دهد و نه آنقدر سفت که در عبور از دست اندازهای خیابان‌ها، راننده خسته شود. اما به خاطر شکل خاص و کلاس طراحی این نوع موتورها، ارتفاع پایین‌ترین نقطه موتور تا زمین که در حدود 132 میلیمتر است، برای خیابان‌های کشورمان می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد، چرا که در عبور از برخی سرعت‌گیرها، امکان گیر کردن کف موتور به زمین وجود دارد.

در جایی که خرید یک هوندا کلیک اصلی برای مدل‌های صفر کیلومتر در حدود 80 میلیون تومان تمام می‌شود و برای نمونه‌های کم کار آن نیز باید بالای 70 میلیون تومان پرداخت، می‌توان مدل‌های طرح آن را از شرکت‌های مختلف با قیمتی کمتر از 50 میلیون و آن هم به صورت اقساطی خرید. البته که برای برخی افراد، سوار شدن یک محصول اصلی، قابل مقایسه با سواری مدل‌های کپی شده نخواهد بود اما در جایی که قرار باشد، طرح ظاهری و قیمت تمام شده تعیین کننده باشد، طرح کلیک می‌تواند برنده رقابت شود. هرچند در حال حاضر، بازار کشورمان پر از موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر شده اما مدل‌های طرح کلیک به واسطه فراوانی و عرضه توسط چندین موتورساز، وضعیت تعمیر و نگهداری آن حداقل از نظر ظاهری می‌تواند مشکل‌ساز نباشد. در حال حاضر می‌توان این موتورسیکلت را با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان به صورت شرایطی خریداری کرد. از طرح کلیک هوندا مدل‌های مختلفی به اسامی هانی، هدا، کریستال، دینو و … در بازار حضور دارد که همگی در ظاهر یکسان اما با کیفیت‌های مختلف و البته با قیمتی نزدیک به هم فروخته می‌شوند.

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.

خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران

هر گونه نقل مطلب از هر قسمت این سایت بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه خودرو بانک می باشد – ©2021

کلاس موتورسیکلت‌های اسکوتر به ویژه طی سال‌های اخیر در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده و از این موتورسیکلت‌های دوست داشتنی به عنوان یک وسیله نقلیه کم خطر با کارایی مناسب ویژه رفع نیازهای خانوادگی و یا کاری-خدماتی بهره برده می‌شود.

برندهایی همچون وسپا و لامبرتا ید طولایی در زمینه تولید موتورسیکلت‌های اسکوتر داشته و در واقع در این کلاس کاملا صاحب سبک و معروف هستند. محبوبیت محصولات این موتورسیکلت‌سازان به حدی بود که دیگر شرکت‌ها نیز رفته رفته به تولید موتورسیکلت‌های اسکوتر روی آوردند و در حال حاضر انواع و اقسام اینگونه موتورسیکلت‌ها توسط کارخانه‌های مختلف، به ویژه شرکت‌های چینی و ژاپنی به تولید می‌رسد.

کمپانی هوندا یکی از معروف‌ترین موتورسیکلت‌سازان جهانی به شمار می‌آید که مدل کلیک خود را به عنوان یک اسکوتر شهری روانه بازار کرد و با استقبال مشتریان روبرو شد.

نظرات درباره موتور طرح کلیک

شرکت‌های چینی نیز خیلی زود شیفته این طرح زیبای متعلق به کمپانی هوندا شدند و مدل‌های مشابه این محصول را روانه بازار کردند. موتورسیکلت کریستال ۱۵۰ طرح کلیک یکی از محصولات الگوبرداری شده از روی دست طراحان موتورسیکلت هوندا کلیک است , در ادامه نگاهی به ویژگی‌های ظاهری و فنی این موتورسیکلت چینی که از سوی شرکت کثیر روانه بازار ایران شدهT خواهیم انداخت. لطفا با دیجیاتو بمانید.

کمپانی هوندا در تولید انواع موتورسیکلت به ویژه موتورهای اسپرت و ریس سابقه طولانی دارد؛ به همین دلیل می‌شود بارقه‌هایی از طرح‌های اسپرت شرکت هوندا را در نمای روبرو کریستال ۱۵۰ که مدل کپی شده از روی هوندا کلیک است، به طور واضح مشاهده کرد.

بدین منظور لازم است در بخش روبروی این موتورسیکلت یعنی کریستال ۱۵۰ بنشینیم و به آن بنگریم. اگر قسمت دسته فرمان را به طور کامل حذف کنید، سایر بخش‌های نمای روبرو حالتی شبیه به موتورسیکلت‌های ریس و اسپرت داشته و بسیار جذاب و تهاجمی جلوه می‌کند؛ به ویژه طرح چراغ‌های دوگانه و دیلایت‌های کشیده این محصول نمایی خشن و اخم‌آلود برای موتورسیکلت اسکوتر شرکت کثیر پدید آورده است که البته شاید با ذات آرام این‌گونه محصولات چندان همخوانی نداشته باشد و همان‌طور که گفته شد، بیشتر مناسب موتورسیکلت‌های اسپرت و ریس خواهد بود.

طراحی فلاپ‌های اطراف زین و سایر بخش‌ها به زیبایی صورت پذیرفته و از طرح‌های مدرن و سه بعدی در آنها استفاده شده است. اما وقتی از نمای بغل به این موتور نگاه می‌کنید، احتمالا قسمت کله چراغ که تا روی گلگیر کشیده شده در نظر شما نیز کمی ناهماهنگ و نامتناسب جلوه کند.

زین از نرمی و راحتی مناسب برخوردار بوده و سرنشین را به طرز مطلوب روی خود جای می‌دهد. موتور و گیربکس در قسمت عقب قرار گرفته و با درپوش‌های فلزی زیبا و متناسب به خوبی از نظرها پنهان شده‌‌اند. ناگفته نماند محفظه حدودا هجده لیتری در زیر زین تعبیه شده که فضای مناسبی را برای جای دادن اسباب و وسایل و همچنین خریدهای روزانه فراهم آورده است.

در مجموع باید گفت که طراحی این موتورسیکلت اسکوتر از نوعی خلاقیت‌های آینده نگرانه بهره برده و ضمن تطابق با اکثر سلیقه‌ها، نگاهی ویژه به مشتریان جوان به خصوص افراد اسپرت پسند داشته است تا بدین ترتیب تمامی سلایق از مشاهده این محصول لذت ببرند. هر چند که شاید این طرح جسورانه مطابق با اصول زیبایی شناختی برخی مشتریان نباشد.

قوای محرکه موتورسیکلت کریستال 150 طرح کلیک توسط یک انجین چهار زمانه تک سیلندر هوا خنک ۱۵۰ سی سی تامین می‌شود. حداکثر قدرت این پیشرانه برابر با ۱۳.۲ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور آن نیز ۱۳.۴ نیوتن‌متر عنوان شده است. یک گیربکس اتوماتیک نیز با پیشرانه کریستال جهت انتقال نیرو جفت شده است.

ترمزهای جلو دیسکی و در عقب کاسه‌ای برای کریستال 150 در نظر گرفته شده است. سیستم‌های تعلیق جلو و عقب این موتورسیکلت نیز از نوع تلسکوپی هستند. باک سوخت این اسکوتر شهری 6 لیتر گنجایش داشته و میانگین مصرف آن حدود 1.8 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. حداکثر وزن کریستال 150 معادل 110 کیلوگرم بوده و از ابعادی برابر با ۱۹۱ در ۱۱۰ در ۷۰ سانتیمتر بهره می‌برد. سیستم استارت این موتورسیکلت نیز از نوع برقی / هندلی است.

همان‌طور که اطلاع دارید معمولا انتظار زیادی از موتورسیکلت‌های اسکوتر در جهت شتاب‌گیری و یا انجام مانورهای سریع نمی‌رود. موتور کریستال 150 طرح کلیک نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شتابگیری آرام اما متقاعدکننده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. حداکثر سرعت این موتورسیکلت نیز از ۱۱۵ کیلومتر برساعت فراتر نمی‌رود.

به دلیل قرار گرفتن مجموعه فنی در انتهای عقب، هنگام سواری پایداری بهتری را در ناحیه پشتی موتورسیکلت و چرخ عقب شاهد خواهید بود که موجب ارتقای چسبندگی تایر عقب حین مانور دادن و یا عبور از پیچ‌ها شده است. البته به دلیل طراحی نسبتا عریض این موتورسیکلت، حین عبور از ترافیک و یا مکان‌های باریک لازم است تا موتورسوار بیشتر حواس خود را جمع کند. کارکرد سیستم تعلیق نیز در جذب ضربات ناشی از ناهمواری‌های سطح جاده مناسب بوده و زین راحتی رضایت‌بخشی را به سرنشین هدیه می‌دهد.

موتورسیکلت کریستال 150 در هنگام نگارش این مقاله از بهایی حدودا ۳۵ میلیون تومانی در بازار برخوردار است. با این حال نمونه ۱۲۵ سی سی این موتورسیکلت با همین طرح و شمایل نیز در بازار موجود است که چیزی در حدود ۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال یک اسکوتر شیک و زیبا با سواری مناسب می‌گردید، کریستال ۱۵۰ می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

اما به دلیل آنکه این موتور اخیرا وارد بازار شده و موتورهای مشابه آن نیز با پیشرانه‌های متفاوت در بازار موجود هستند، به نظر می‌رسد پیش از خرید این محصول لازم است نسبت به وفور لوازم یدکی آن تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید نمایید تا از لحاظ تعمیر و نگهداری با مشکل چندانی روبرو نشوید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

نمایش

مرا به خاطر بسپار


ورود


رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟


نام


نام خانوادگی


ایمیل


نام کاربری


رمز عبور

نمایش


ثبت نام

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازنشانی رمز عبور


بازگشت به فرم ورود

فروش موتور سیکلت با امکان اقساط تا 20 ماهه‌ به مدت محدود آغاز شد – برای اطلاع از شرایط لطفا با فروشگاه تماس بگیرید رد کردن

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

موتور طرح کلیک از دیگر انواع پر طرفدار در بین موتور سیکلت های گونا گون امروزی می باشد . در اطراف ما روزانه هزاران موتور سیکلت در حرکت اند که اگر دقت کنید موتور طرح کلیک در بین آن ها بسیار مشاهده می شود . در این متن و این صفحه به طور تخصصی تری به معرفی و آشنایی با این موتور ها پرداخته ایم . این موتور ها ، از جهت قیمت خوب و کیفیت بالایی که عرضه می کند ، مورد توجه بسیاری از مردمان ما قرار گرفته است . تا انتها با عالی رو باشید .

 

 

نظرات درباره موتور طرح کلیک

 

 

 

 

 

 

 

موتور طرح کلیک

 

فروشگاهی معبر با پیشنیه ای درخشان و نیک است که ارائه خدمات و فروش صادقانه در زمینه ی فروش انواع دوچرخه ، موتور سیکلت ، اسکوتر ، موتور برقی ، کلاه ایمنی و … توانسته ، با توکل بر خدای توانا ،‌ اطمینان و اعتماد مردم و مشتریان عزیز را به خود جلب کند . امکان خرید به صورت حضوری در فروشگاه عالی رو برای ساکنین شهر تهران ممکن می باشد و سایر عزیزان می توانند از طریق خرید آنلاین و غیر حضوری با همین سایت ، اقدام به ثبت سفارشات خود و خرید نمایند . در هر کجای کشور که باشید ، کالای خریداری شده ، در محل به شما تحویل داده می شود ، فروشگاه برزگ عالی رو به تمام نقاط کشور ، ارسال مرسوله دارد . شما عزیزان در هر ساعت از شبانه رو می توانید از طریق چت آنلاین که علامت آن در پایین صفحه سایت قرار گرفته است ، اقدام به مکاتبه با کارشناسان و متخصصان فروشگاه عالی رو ، فرمایید و یا از طریق تماس تلفنی و مراجعه ی حضوری ، اقدام فرمایید . در باره ی خرید و یا محصول انتخابی هر سوالی داشته باشید ، می توانید با متخصصان و کارشناسان عالی رو در میان بگذارید ، همچنین مشاوران عالی رو آماده اند تا شما را در صورت درخواست شما ، راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید . لازم به ذکر است که فروشگاه عالی رو محصولات خود را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی به فروش می رساند . فروشگاه بزرگ عالی رو ، همیشه خود را با مردم عزیز همراه دانسته است ، از همین رو ، جهت رفاه بیشتر حال مشتریان عزیز ، خرید نقدی ، خرید با چک ، خرید اقساطی با پیش پرداخت ، خرید اقساطی بدون پیش پرداخت را در زمره ی کاری خود قرار داده است ؛ با توجه به رکود های اقتصادی ، تحریم ها ، تورم و … امیدواریم ما نیز جهت آسایش بیشتر مشریان خود ، قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم . شما عزیزان می توانید با نوشتن نظرات و پیشنهادات خود ، ما را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری فرمایید ، در زیر همین متن ، در بخش نظرات ، منتظر پیشنهادات ارزنده شما عزیزان هستیم .

 

با کارشناسان عالی رو از طریق راه های ارتباطی ، در تماس باشید .

در باره ی خرید اقساطی در فروشگاه عالی رو ، بیشتر بخوانید .

 

مدیریت و فروشگاه بزرگ عالی رو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

فروشگاه اینترنتی عالی رو تلاش دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات و ارتقاء جایگاه ورزش در خانواده‌ها، خود را هم راستا با اقبال عمومی جامعه در زمینه دستیابی به سلامت جسمی و روانی قرار دهد و با تلاش حداکثری برای آشنا کردن مردم با مزایای استفاده از لوازم و دستگاه‌های ورزشی، به این مهم جامه عمل بپوشاند.

تهران، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریم خان، فروشگاه عالی رو

021-88828418

i[email protected]

استفاده از مطالب وب سایت وبسایت عالی رو فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت عالی رو می باشد.

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

آدرس ایمیل *

یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

اطلاعات ثبت شده شما در این سایت فقط به منظور ثبت نام شما دریافت شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا صفحه ” سیاست حفظ حریم خصوصی ” را مطالعه نمایید.

عضویت

اول بدانید بعد هوندا کلیک بخرید

500 کیلومتر طی مسافت 2 میلیون تومان ضرر !!!

هر کیلومتر 4000 تومان !!!

نظرات درباره موتور طرح کلیک

هوندا کلیک اسکوتر
نام آشنایی که چند سالی است که در بازار ایران خودی نشان داده و جزو انتخاب قشر
خاصی از جامعه شده، از روزهای اولی که موتورسیکلت مورد بحث وارد بازار شد همه در
مورد شتاب و قدرتشش صحبت می کردند ولی کسی در مورد ترمز ضعیف و افت قیمت غیر منطقی
آن چیزی بیان نمی کرد، کسی نمی گفت که لوازم یدکی این موتورسیکلت به شدت کم است و
اگر هم وجود داشته باشد به قیمت های افسانه ای به فروش می رسد، نگارنده این مطلب
هر دو مدل 125 و 150 سی سی این موتورسیکلت را برای مدت کمتر از 10 روز داشته و این
نوشته ها همه و همه حاصل تجربیات فردی است نه شنیده های کوچه و بازار …


هوندا کلیک از سال
95 به صورت رسمی به بازار عرضه شد و در همان ابتدای ورود مدل های 125 سی سی آنها
توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند و به عنوان یک تازه وارد در بازار سنتی
موتورسیکلت ایران فروش بدی نداشت، در سال 96 موتورسیکلت های کلیک بیش از پیش در
خیابان ها رویت شد و مردم فرصتی پیدا کردند تا این موتورسیکلت جدید را حسابی
برانداز کنند، موتورسیکلتی که نامش ژاپنی است ولی خودش نه !!


هوندا کلیک نمی تواند موتورسیکلت موفقی باشد !!

دلایل زیادی برای
این صحبت داریم که می توانیم به صورت تیتر وار به آنها اشاره کنیم و برای شما مخاطبان فهیم
توضیح بدهیم، این موتورسیکلت به شدت قیمت غیر منطقی و به نسبت قیمتش اصلا کیفیت
ندارد و روایات زیادی از آن در بازار شنیده می شود که این خود خریدار را سر در گم
می کند، خیلی ها در مورد آن روایاتی غیر واقعی را تعریف می کنند که این موتورسیکلت
در سرعت و شتاب چنین است و چنان است و … موتورسیکلتی که در مورد آن صحبت می کنیم
لوازم یدکی بسیار کمی در بازار دارد و قیمت لوازم آن سر به فلک می کشد کسی که
معقول می خواهد انتخاب کند برای این قطعات پلاستیکی اینگونه قیمت ها را نمی پردازد
به هیچ عنوان … واقعا خیلی از دوستان محو برند هوندای آن شدند.

زمانی می توانید این
سخن را به خوبی درک کنید که رقبای نام آشنایی چون یاماها- سوزوکی-بنللی و
موتورسیکلت های پرطرفدار در بازار ایران موتورسیکلت های اسکوتر قدرتمند و بروز خود
را با قیمت معقول وارد بازار موتورسیکلت کشور کنند، کلیک در حال حاضر برنده بازار
است و همه خریداران تا زمانی که موتورسیکلت هایشان نیازی به لوازم یدکی نداشته
باشد آن را دوست دارند و از سواری آن خوشحال هستند و حالشان خوب است.


اسکوتر جدید با آپشن
های مورد علاقه ایرانیان !!

همه می دانیم ایرانی
ها علاقه زیادی به آپشن دارند و این حس آن ها را زمان خرید اتومبیل های آپشن دار
می توانید درک کنید، ایرانی ها در واقع کسانی هستند که از هیچ آپشنی نمی گذرند و
دوست دارند همیشه فول آپشن باشند !!! آپشن هایی چون آی دلینگ استاپ- سنسور جک ( با پایین
آمدن جک جانبی موتورسیکلت خاموش می شود) چراغ های اس ام دی و …. توانسته به خوبی
تمایز خود از رقبایش را به نمایش بگذارد ولی دیری نخواهد پایید که با این افزایش
قیمت جزو یکی از فراموش شدگان بازار موتورسیکلت خواهد شد، شک نکنید !! موتورسیکلت
های چندین برابر برتر از این موتورسیکلت خیلی زود به خاطره ها پیوستند و این نشان
دهنده بی معرفت بودن بازار موتورسیکلت ایران است !!!


از برگ های برنده
این موتورسیکلت می توانیم به چراغ های زنون با پرتاب نور اصولی و روشنایی 90 درصد
اشاره کنیم، سیستم ترمز آن مجهز به CBS می باشد که خود از
فاکتورهای مهم در موتورسیکلت های اسکوتر به حساب می آید، انجین 150 سی سی آن یکی
از دلایل فروش بالای این مدل نسبت به مئل قبل به حساب می آید، موتورسیکلت 125 سی
سی آمد و به همه شتاب و قدرت بالای خود را نشان داد و بعد از اندک زمانی با
شگردهای تبلیغاتی سینه به سینه بین موتورسواران خود به خود تبلیغ ورژن 150 سی سی
آن شد و همه پیش خود گفتند این 125 سی سی بود حالا 150 سی سی آن چه هیولایی از کار
در خواهد آمد !! این درصورتی است که تفاوت قدرت ها را محسوس درک نخواهید کرد.


یکی از امتیازات این
موتورسیکلت شتاب و سرعت مناسب آن است که در صورتی آنها را حس خواهید کرد که هیچ
صدای عجیبی از موتورسیکلت به گوشتان نخواهد رسید، تیپ اسپرت هوندا کلیک هر بیننده
ای را به خود جذب خواهد کرد، هوندا کلیک یک طراحی کاملا آسیای شرقی دارد و خیلی از
علاقه مندان و دارندگان آن را سامورایی خطاب می کنند!!


سخن پایانی

هوندا کلیک را
خودمان می پسندیم اما نه به این قیمت اما نه با این تعریف و تمجیدهایی که به ناحق
از آن می شود ما بدون تعارف کلیک را دوست داریم ولی کلیک ارزان و با کیفیت را می
پسندیم، رفته رفته با این قیمت لوازم یدکی گران قیمت از یادها می رود این شرکت
دقیقا مشخص نیست چه هدفی را در پی دارد ما که نمی دانیم هنوز اگر شما فهمیدید حتما
به ما هم اطلاع بدهید.

حجم موتور

150 سی سی

سرسیلندر

تک میل سوپاپ

قطر سیلندر در کورس پیستون

57.3 در 57.9 میلی متر

تعیلق جلو

تلسکوپی

تعلیق عقب

Unit Swing

فاصله محور

1280 میلی متر

طول در عرض در ارتفاع

1096×683×1921 میلی متر

ارتفاع زین تا زمین

765 میلی متر

نظرات درباره موتور طرح کلیک

وزن خشک

106 کیلوگرم

نوشته و عکس : امیرحسین پورسینا

نوشته و عکس : امیرحسین پورسینا

   استفاده از مطالب تولید شده درسایت و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت carnp.com” مجاز است. 

داداش ….فقط نوشتی این موتور حرف نداره

یه سوال دارم این رادیاتوری که کنار انجین هست برای آب یا روغن چون ی مخزن داره بالای انجین و نیاز به اب رادیاتور داره هر چند وقت یه بار سیستم خنک کننده این موتور با آب یا روغن چون منو ترسوند و گفتن اگه این مخزن خالی باشه موتور میسوزه سوال من اینه اگه رادیاتور اب پس چرا میگن موتور میسوزه

من دارم خیلی خوب بود بعد فروختم خیلی خوب بود خلاصه 100تومان میدهم. با مکانی مناسب و امن برای شما. ماشین هم داریم. از این جدیدایس. لطفا برای درخواست کریک با شماره زیر تماس بگیرید. 09350672680 فقط خریدار. لطفا مزاحم نشوید. فروشنده دختری جوان در کوه های آلپ. هر کی بخواد کلیک باید رود راه هندوستان. سلامتی ننت. بابات نفس.

فک کنم هرکی تایلند رفته باشه سواری این موتور رو تجربه کرده باشه.به نظرم تو هر کشوری بره بازارش داغه.سواریش و توی تایلند تست کردم اومدم ایران خریدم،باعث شد دیگه ماشین و خیلی وقته سوار نمیشم.راحت.قیمت کارخونش ۲۵۰۰ دلار هست که میشه ۳۷ ۳۸ تومن..۱۰۰%هم گمرک بهش میخوره که میشه کمتر از ۸۰ تومن.گرونیش به این دلیله.خلاصه با موتور هندی قابل قیاس نیست..

دوستان من یه های کلیک دارم ، یه تصادف کوچیک کردم و یه سری قطعات بدنه صدمه دیدند ؛ کجا میتونم قطعات رو گیر بیارم ؟ خواهشا راهنمایی کنید .

سلام حالا که این موتور چندسالیه اومده و حتی چینیشون.کسایی که استفاده کرده نظرشون در موردش چیه؟

سلام ،یه سوال از تمام جهات شما بین موتورهای طرح ویو کویر و ای کلیک کدومو انتخاب میکنین؟؟ + دلیل؟

رفیق شمایی که این موتورو داری با بنلی میکنی . فکنم اطلاعاته چندانی کلا از موتور و موتور سازی نداری . موتوری که با ۱۵۰ سی سی شتابش از بنلی ۲۵۰ بیشتره فک نمیکنم که شتابه کمی داشته باشه . بنزینم که فقط بو میکشه . لوازمشم که ۵۰ برابره بقیه موتورا عمر میکنه . واسه همینم هست که گرونتره . ۲ ساله که بهترین موتوره شهریه دنیاس . یکم بیشتر تحقیق کن لطفا

فقط بد گفتی یه خورده خوبی هاشم بگو

لعنت به بازار انحصاری خودرو و موتور سیکلت به نظر من کلیک در ایران یکبار مصرفه و توجیه اقتصادی برای افراد متوسط به پایین نداره

بازخوانی

مزایا معایب + مشخصات هوندا کلیک 150

راهنمای مطالعه:

برند ژاپنی هوندا در ایران از اعتبار ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل هر محصول از این شرکت در بازار ایران بدون هیچ چون و چرایی پذیرفته می‌شود و مشتریان زیادی به سمت خود می‌کشاند کلیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوندا کلیک 125 سی‌سی در سال 1395 وارد بازار کشور شد، ظاهری تهاجمی و خاص این موتور باعث شد که در همان ابتدا لقب سامورایی به آن داده شود. اما مدتی بعد در سال 1396 سامورایی جدیدی و پر قدرت‌تری تحت عنوان هوندا کلیک 150i راهی بازار شد. واقعیت اینجاست که نسخه 150 سی سی کلیک آن قدر که انتظار میرفت تفاوتی در مبحث قدرت و شتاب با نمونه قبلی خود یعنی 125 سی سی نداشت. از طرفی هم به دلیل کمیاب بودن قطعات مصرفی این موتور در بازار با قیمت های بسیار زیادی قابل دسترس بوده که باعث شده خریداران با مشکل بزرگی مواجه شوند. رفته‌رفته مشکل کمبود قطعات جبران شد تا حدی که در سال 1400 هوندا کلیک پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین موتور سیکلت بازار ایران است و به یک سامورایی پخته تبدیل شده است.

تفاوت اصلی این کلیک با دیگر اسکوترهای در بازار، طراحی ظاهری خاص آن است که باعث بسیار مورد توجه همه مخصوصاً جوانان قرارگیرد. این موتور دارای رنگ بندی خاص و جذاب و یکسری خطوط تند و تیزی است که همگی به قسمت چراغ جلو آن منتهی می‌شوند.نظرات درباره موتور طرح کلیک

رینگ های اسپرت آلومینیمی در این موتور به کار رفته با سایز 14 اینچی که تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. سایز لاستیک چرخ جلو 80/90 و در چرخ عقب 90/90 است و به خاطر داشتن فاق کافی سواری نرمی دارد.

هوندا کلیک یکی از موتور سیکلت های مدرن و به روزی است که با دارا بودن امکاناتی مانند اتو هولد، سیستم آی دلینک، استا‌پ،سنسور جک، کلید باز کرد محفظه بار، صفحه پشت آمپر آنالوگ و دیجیتال و سیستم روشنایی زنون، در رده اسکوتر های پیشرفته و مدرن است. لازم به ذکر است که سنسور جک آن با پایین زدن جک، موتور خاموش میشود و تا زمانی که موتور روی جک بغل است پیشرانه استارت نمیخورد که این مورد باعث شده ضریب ایمنی در آن افزایش یابد در ضمن سیستم آی دیلینک مانند سیستم استارت استاپ در خودرو عمل کرده و هنگام توقف کوتاه به صورت اتوماتیک پیشرانه را به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت خاموش میکند.
این سامورایی جذاب و محبوب با دو نوع 125 و 150 وارد بازار ایران شده.

مشخصات هوندا کلیک 150 آی

پیشرانه و انتقال قدرت موتورسیکلت

ترمزهای موتورسیکلت

چراغهای موتورسیکلت

 

کلیک 150 دارای انجین تک سیلندر 4 زمانه 2 سوپاپ،هوا خنک که توان آن 12/08 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 13/04 نیوتن متر گیربکس CVT اتومات روشن کننده استارتی اندازه تایر جلو 14/80/90 و تایر عقب 14/90/90 ترمز جلو دیسکی است و عقب کاسه ای تعلیق جلو تلسکوبی و تعلیق عقب دو عدد کمک فنر در دو طرف موتور ظرفیت باک 5/5 لیتری و وزن این موتور 112 کیلوگرم است فاصله محور چرخ ها 1280mm حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت و کیلومتر شمار دیجیتال و آی دیلینک استاپ (خاموش کن اتومات پشت چراغ)

 

موتور هوندا کلیک 150 چراغ و لامپ‌های LED همراه با چراغ Daylight دارد.
استارت هندلی، برقی و همچنین دارای آمپرهای مانند کیلومتر شمار،مسافت سنج،بنزین البته نوع کیلومتر شمار دیجیتالی است.
این موتور ژاپنی تایلندی دارای فضای زیر زین اندازه یک کلاه کاسکت دارد. در نسخه های جدید هم از سیستم کیلس استارتر استفاده شده است که باعث جذاب شدن این موتور شده است استارت از روی ریموت موتور و حذف شدن سوئیچ شده است.

از دیگر جذابیت‌های هندا کلیک که باعث جذب مشتری شده رینگ های آلومینیمی آن است که شبیه موتور سیکلت های 1000 سی‌سی هوندا  است همچنین آرایش بازوهای آن نیز درست به همان شکل طراحی شده است.

کلیک در رنگ های زیادی وارد بازار شده است مثل قرمز، سورمه‌ای، قهوه‌ای، مشکی، سفید، آبی زدایکس، آبی مازراتی، زرد، نارنجی-مشکی، نارنجی-سفید، مشکی-نقره ای، نارنجی سبز-قرمز) و… . همانطور که قابل مشاهده است بیشتر مدل‌های آن الگویی دو رنگ دارند که بسیار موتور سیکلت را زیباتر کرده است.

 

در یک جمله هوندا کلیک سواری بسیار نرم و پر شتابی را دارد و موتور بی صدایی است.

برای اکثر راکبان هوندا کلیک 150 کاملا جمع و جور و سبک است و استفاده از آن برای افرادی که قد متوسطی دارند آسان است.
اما برای افراد قد بلند جای پا شاید کم باشد و زانو آنان به داشبورد برخورد کند پس بهتر است قد بالای 175 دارید یک بار پشت وتور بنشینید تا میزان راحتی‌تان به دست آید.

در شهر کلیک بسیار چابک است و به خاطر تایرهای پهن و بدون تیوپ و فاصله کوتاه چرخ آن و مرکز نقل کم با گوشه‌های آیرودینامیک فران پذیری کاملاً آسانی دارد. قدرت انجین نیز باعث می‌شود که براحتی یک راکب نیز با خود حمل کنید بدون اینکه سواری شما افت داشته باشد.

موتور سیکلت هوندا کلیک هم مثل بقیه اسکوتر ها نگهداری آسان و استهلاک کمی دارد. روغن 10-40 N برای کلیک استفاده شود همچنین فیلتر روغن هر بار عوض شود و اگر مدت طولانی از موتور استفاده نمیکنید سر باطری موتور را جدا کنید چون هوندا کلیک‌ها بسرعت باتری خالی می‌کنند.

مزایا: شتاب قابل قبولی دارد و هنگام دور گرفتن عملکرد بسیار خوب گیربکس و به راحتی از سرعت 120 عبور میکند کاملا بی صدا است و احساس لرزش به راننده دست نمیدهد. همچنین بازار خرید و فروش بسیار عالی دارد و براحتی می‌توان این موتور سیکلت را در یک روز فروخت!

مشکلات: نسبت به رقبای خود قیمت غیر معقولی دارد این قیمت به دلیل تقاضای زیاد هوندا کلیک در بازار است. همچنین لوازم تعمیر و یدکی آن نیز بدلیل عدم فراوان بودن در بازار بسیار گران قیمت هستند.  یک مورد مهم این است که کامپیوتر گران قیمت هوندا کلیک براحتی سرقت می‌شود و بدون کامپیوتر موتور نیز روشن نمی‌شود.

 

رقیب اصلی هوندا کلیک، یاماها آیروکس است که از لحاظ ظاهری و فنی شباهت بسیاری زیاد به هم دارند ولی آیروکس از کلیک گران‌تر است البته این گرانی بی دلیل نیست چون سواری آیروکس کاملاً نرم‌تر از رقیب خود است. از دیگر رقبای می‌توان به موتورسیکلت تی وی اس مدل RockZ اشاره کرد که قیمت کمتر دارد و لوازم آن نیز در بازار براحتی پیدا می‌شود ولی سواری ضعیف‌تری نسبت به کلیک دارد.

بصورت کلی موتورهای اسکوتر زیادی طی چند سال اخیر وارد ایران شده‌اند از جمله موتورهای SYM و یا هرم اسپید که همگی ارزان‌تر از کلیک هستند. موتورهای اسکوتر گران‌تری مانند PCX یا Nmax نیز رقیب هوندا کلیک هستند ولی قیمت بیشتری دارند.

اگر به دنبال زیبا و جوان‌پسند هستید که از آپشن‌های روز برخوردار باشد و از طرفی قدی بلند ندارید هوندا کلیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم ولی اگر بودجه بیشتری دارید به هوندا PCX نیز نگاهی بیاندارید.

 

حداکثر سرعتش موتور هوندا کلیک 150 چندتاست؟ 125 کیلومتر بر ساعت.

بین رقبای هوندا کلیک کدام بهتر است؟ همانطور که گفتیم اگر بودجه بیشتری دارید موتور سیکلت پی سی ایکس و ان مکس گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

مشکل اصلی هوندا کلیک چیست؟ شاید گران بودن لوازم یدکی و مصرفی پس از مدتی برای شما آزاردهنده شود به همین دلیل یک مشکل نسباتاً بزرگی است. همچنین اگر قد بلندی دارید به دلیل ثابت بودن داشبورد اذیت خواهید شد.

مدل 2021 کلیک با دیگر مدل‌ها چه تفاوتی دارد؟ صفحه کیلومتر تمام دیجیتال شده، ظاهر کمی تغییر پیدا کرده، و اضافه کردن یکسری از آپشن‌های جدید مانند روشن کردن موتور با سوییچ و …

 

نظرات درباره موتور طرح کلیک

توجه: برای کامل شدن اطلاعات این متن همچنین راهنمایی خریداران موتورسیکلت هوندا کلیک در قسمت کامنت نظر و تجربه خود را در مورد این موتور بگذارید.

من قدم ۱۸۳ بدردم نمیخوره

دوستان من با این موتور زیاد آشنا نیستم میخواستم بدونم موقع حرکت موتر باید دسته کلاچ سمت چپ را بگیریم تا موتور به حرکت در بیاد یا گاز خالی فقط

دوست عزیز این موتور اسکوتر هست یعنی کلاچ و دنده نداره. دو دسته برای ترمز عقب و جلو هست(سمت چپ عقب) شما برای حرکت فقط گاز میدید.

سلام
دوستان های کلیک ساسات نداره؟
اگه داره لطفا بگید کجای موتور قرار داره
ممنون

خیر نداره

داداش بالای استارت یه دکمه هست وقتی که پایین باشه موتور استارت نمیخوره بالا باشه موتور فعال میشه سیتم برق استارتش

سلام دوستان میخوام موتور بخرم .بین کلیک اصل و ان اس ۲۰۰ موندم کدوم بهتره ارزش خرید داره ؟ لطفا راهنماییم کنید.

کلیک شک نکن

سلام دوستان خسته نباشید .بین کلیک اصل و پی اس موندم کدومش خوبه؟ لطفا راهنماییم کنید

سلام . دوستان بین کلیک و یاماها گرند فیلانو کدومشون بهتره البته فیلانو ۴۰ تومن گرونتره . موندم کدومو بخرم . ممنون میشم راهنمایی کنید

بین این ۲ تا کیلیک چون بازار فروش کلیک حرف نداره ولی فیلانو کلاسیک و طلبه خودش و داره حالا اگه یاماها میخوای سوار شی آروکس بخر

چند تا سرعت میره طرحش ۱۵۰

فقط ns

نوشتید عقب ۲ کمک؟
واقعا کاشناسانه بود

سلام دوستان تو های کلیک ها کدوم برند بهتره بخرم اصلا ارزش خرید داره ممنون میشم راهنمایی کنید

کلیک که فقط هوندا هست اما تگه منظورتون طرح کلیکه اینجا بخوندید:
https://gtmotor.ir/buying-and-selling-motorycle/%d9%81%d8%b1%d9%82-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%da%a9%d9%84%db%8c%da%a9/

هزینه نگهداری کلیک اصلی با طرح یکی هستش؟؟زیاده؟

قطعاتش گران هست کلیک اصلی اما زود به زود نیاز به تعویض پیدا نمیکنه

سلام های کلیک ها قابل شستشو هست ایا

بله اما بخوبی با دستگاه باد خشکش کنید

سلام،روغن۱۰w۳۰بر کدوم پایه مناسب کلیک هست؟
ساخت تمام سنتتیک؟
ساخت نیمه سنتتیک؟
ساخت معدنی؟

و خداوند خز تر از کلیک نیافرید :))))))

😂😂😂
پول خریدش رو نداری دلیل نمیشه خز باشه

داداشای گلم از همه ی اینا بهترns200هم سواری خوبی داره هم سرعتش خوبه هم اصطلاکش پایینه

طرح کلیک چه فرقی میکند با معمولیش همون که تقریبا ۴۵ ملیونه ؟؟؟؟

از زمین تا آسمون فرق دارن مخصوصاً سواری شون

دوستان بنلی کافه نرو ۱۵۰ با کلیک ۱۵۰ چه برتری و چه ضعفی نسبت به هم دارن در کل کدوم بهتره ممنون

بنلی کافه نرو ۱۵۰ موتور خوبیه سواریش عالیه از کلیلک کمتر نیست

کلیک رادیاتور داره؟؟

بله

سلام کلیک ها رادیاتور داره؟؟

بله

قيمت ايروكس دو برابر كليكه يه قيمت نيستن یه قیمت نیستن که رقیب هم گذاشتی

کدوم آدم عاقلی میاد با 80 تومن این موتور چرتو بگیره آدم بره بنلی 250 بگیره حداقل حال کنه

هر کس سلابق خودشو داره نمیشه اینو گفت

كدوم ادم عاقلي بايد بنلي ب كليك ترجيح بده حتي كلاساشونم بهم نميخورن

آقا من بنلی ۹۶ ،۳۰۰ داشتم.خیلی پر استهلاک ه و توی کارکردش خیلی میخوره توی سرش.یه تعمیر اساسی موتور ۳۰ میلیون خرجش میشه.واسه عمر موتورش باید روغن موتول بریزی که با فیلترش یه تمن هزینه شه تازه هر ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ باید عوض بشه.بنلی فقط واسه موتور دوم سوم به درد میخوره.شما یه موتور ۸۰ میلیونی میخری ولی استهلاک یه موتور ۲۷۰ میلیونی رو برات داره که از نظر سواری و کیفیت زمین تا آسمون فرقشه

يا سوار نشدي يا نداشتي كه بخري بنلي همچين چيز شاخي نيست ي موتور چيني پر استهلاك بزرگ الكي گنده ،كليك هم نرم تره هم راه رفتش عاليه والا من جفتش داشتم كليك خيلي بهتره

خفه شو تو داری کجا رو گرفتی

🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻

فقط و فقط بخاطر ظاهرش دارن میخرن حتی اونایی که آپاچی و موتورای هم قیمت دارن میفروشن طرح کلیک میگیرن خدایی با این‌ظاهرشم طرح کلیک میارزه

نام ، ایمیل و آدرس وبسایت من را در برای ارسال دیدگاه مجدد در این مرورگر ذخیره کن


موتورسیکلت کویر s2 با طراحی تهاجمی و زیبا از کارایی و قیمت مناسبی بهره می برد. این محصول جدید شرکت کویر موتور ایران باز طراحی اسکوتر جوان پسند و پرطرفدار هوندا کلیک می باشد. اگر مایلید تا از این موتورسیکلت بیشتر بدانید با بررسی مشخصات کویر s2 همراه این مطلب از آرگا باشید.

محصول جدید باز طراحی شده شرکت کویر موتور با نام کویر s2 با چهره شیک ،کارایی کارآمد و قیمت مناسب قطعا خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. این اسکوتر در سال ۹۸ بروزرسانی و استاندارد شده است.

موتورسیکلت کویر s2 با طراحی تهاجمی و زیبا علاوه بر عملکرد کارامدش از قیمت مناسبی نیز بهره می برد. این محصول جدید شرکت کویر موتور ایران باز طراحی اسکوتر جوان پسند و پرطرفدار هوندا کلیک می باشد که در سال ۹۸ بروزرسانی و استاندارد شده است. قابل ذکر است کلیک از محصولات جدید و پرطرفدار شرکت شناخته شده هوندای ژاپن است و از آنجا که یک کارخانه در ژاپن توانایی پاسخگویی به همه نیاز بازار جهانی را ندارد برای راضی نگه داشتن مشتریان خود و پاسخگو بودن به همه آن ها این روال را در پیش گرفت که به جای تولید این محصول فقط در ژاپن سفارشات هر کشور را در همان کشور و با شرایط جوی مطابق با آن کشور تولید نماید.

نظرات درباره موتور طرح کلیک

از ین رو از نظر فنی موتورسیکلت را در کشورهای گرمتر به رادیاتور و در کشورهای سردتر به سیستم جریان هوای خنک در اطراف سیلندر مجهز ساخته است. کویر s2 از نظر ظاهری خیلی دقیق طراحی شده است به گونه ای که در هنگام حرکت در خیابان، اکثر افراد آن را با نمونه اصلی اشتباه می گیرند. این موتورسیکلت در طرح کلیک یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین محصولات گروه تولیدی کویر بوده که به سرعت در دسترس مشتریان این شرکت قرار گرفته است.

بررسی طراحی کویر s2 نشان می دهد که چهره ای تهاجمی و شیک داشته و دارای دماغه ای نوک تیز و صفحاتی برای بدنه می باشد که به صورت کامل روی همه قسمت های موتور را می پوشاند. s2  طوری طراحی شده است که حتی در حالت ساکن نیز ذات و درون مایه ای ورزشی دارد. سیستم تعلیق با کمک فنر دو شاخ تلسکوپی در جلو و کمک فنر تکی عقب انعطاف و زیبایی را همراه ساخته است و پرس فلزی بدنه با آلیاژ جوشکاری مقاوم گردیده است. پلاک فلزی درون صندوق سمت چپ حضور داشته و شماره موتور در سمت چپ و در قسمت محفظه کارتل. حک حجم موتور روی پیشرانه سمت بالا و شماره شاسی در انتهای شاسی پایین زین است. طیف رنگ بندی S2150 بی نظیر بوده و سلایق همگان را در بر می گیرد.

در بررسی پیشرانه کویر s2 باید اشاره کرد که قلب تپنده آن را موتوری هواخنک، چهارزمانه و ۱۵۰ سی سی تشکیل داده که از نظر قدرت و گشتاور نسبت به کلیک اصلا شباهتی ندارد. این موتور دو سوپاپ حداکثر توانی برابر با ۹.۱۱ اسب بخار یا ۶.۸۰ کیلووات تولید می کند و توسط سوخت تزریقی تامین شده و به یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) اتصال دارد. از نظر ایمنی کویر S2 به ترمز دیسکی جلو تجهیز شده و سیستم تعویض دنده آن اتومات می باشد ضمنا انتقال نیروی نهایی آن از طریق تسمه با کلاچ گریز از مرکز خودکار صورت می گیرد. ناگفته نماند سطح استاندارد آلایندگی زیست محیطی این اسکوتر یورو ۴ گزارش شده است.

در ادامه باید گفت کویر s2 با ویژگی های جالبی که دارد برای تردد شهری گزینه بی رقیبی بوده و تجهیزات اصلی در آن شامل تایرهای پهن بدون تیوپ، چراغ های ال ای دی، نمایشگر ابزار دیجیتال ، سیستم کلید هوشمند با روشن -خاموش شدن احتراق بدون کلید، صدا خفه کن به شیوه اسپرت با درپوش انتهایی آلومنیومی، دزدگیر ضد سرقت، محفظه ذخیره سازی ۱۸ لیتری در زیر صندلی و هشدار باز بودن جک می باشد. این موتورسیکلت در دو تیپ پایه و کی لس( KEYLESS) به بازار ارائه می شود و می توان گفت آنچه وجه تمایز این محصول نسبت به رقبای مشابه آن در بازار می شود کیفیت رنگ خیلی بالا، رینگهای طلایی ، خدمات پس از فروش مطمئن و رنگهای خاص s2 است که خریدار را به خرید این اسکوتر در بازار ترغیب می نماید.

احتمالا این سوال برای شما مطرح می شود که چگونه کویرS2 نسبت به هونداکلیک اصل قیمت پایینتری دارد. در پاسخ به این سوال توجه به موارد زیر خالی از لطف نیست.البته قبل از آن باید اشاره شود که پیشرانه کلیک ۱۲۵ سی سی بوده ولی موتور S2 اندکی قوی تر و ۱۵۰ سی سی ساخته شده است.

در بررسی سواری با این موتور سیکلت می توان گفت بدنه، نوع زین، میزان ارتفاع و اندازه چرخ ها در کویر S2 به گونه ای است که با سوار شدن روی آن حس امنیت و راحتی به شما دست خواهد داد. البته با روشن شدن موتور نخستین تفاوتی که با کلیک اصل در آن مشاهده می شود اندکی لرزش و صدای بیشتر می باشد که دو عامل نتیجه این تفاوت است اولی موتور قدرتمندتر نسبت به نمونه اصلی و دیگری استفاده از پلاستک به جای فایبرگلاس می باشد. ولی در طول حرکت هیچ صدا و لرزشی از کویر S2 طرح کلیک احساس نمی شود.

می توان گفت موتور کویر S2 با ظاهر زیبا و جوان پسند، فضای بزرگ زین، قطعات باکیفیت و راحتی بسیار بالا عموم انتظارات یک موتورسوار را مرتفع می سازد. و به عبارتی یک موتور سیکلت بسیار کم صدا، زببا، راحت و دوست داشتنی می باشد که قیمت مناسبی هم نسبت به نمونه اصلی آن دارد.

منبع : آرگا



سیسمونی میخوای؟ اینجا رو ببین!



بچه ها عاشق اینجا میشن (مامان و باباها ببینن)


استایل های جذاب برای خانم ها و آقایان شیک پوش


محبوب ترین لوازم آرایشی و سلامت پوست رو اینجا پیدا کن



نوزاد و کودک خودت رو خوشتیپ کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

تومان

برای شروع می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید

این پیشنهاد به شما نشان داده نخواهد شد با تشکر از باز‌خورد شما

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس
نظرات درباره موتور طرح کلیک

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

حتی زمانی که بین خرید کالاها برای شخصی مردد هستید می‌توانید با خرید

کارت هدیه دیجی کالا

، انتخاب را به سایرین بسپارید. این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام محصولاتی نظیر

گوشی موبایل سامسونگ

،

ساعت هوشمند اپل

،

تلویزیون سامسونگ

،

لپ تاپ و الترابوک ایسوس

،

گوشی موبایل هواوی

و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای مصرفی از

گوشی موبایل موتورولا

گرفته تا

تبلت لنوو

،

اتو پاناسونیک

،

جارو شارژی بلک اند دکر

،

کولر آبی آبسال

،

اسپیکر (بلندگو) جی بی ال

و حتی خرید

لوازم جهیزیه

می‌باشد. دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند

سرخ کن فیلیپس

،

یخچال و فریزر امرسان

،

جاروبرقی پارس خزر

،

آبمیوه گیری بوش

،

سینمای خانگی و ساندبار سونی

و

انواع پخش کننده خانگی

می‌باشد تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد. حتی می‌توانید از مشهورترین برندهای داخلی و خارجی انواع

مدل مانتو جدید

،

لباس خواب زنانه

،

پیراهن مردانه

،

پیراهن و لباس مجلسی زنانه

،

لباس بچه گانه

،

شومیز زنانه و دخترانه

و انواع

لباس زیر مردانه

را به صورت آنلاین با کمک راهنمای سایز خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی حتی برای سرگرمی کودکان هم خرید محصولاتی مانند

عروسک

،

مدل‌های اسباب بازی

دخترانه و پسرانه و انواع

لگو

را فراهم کرده است. همچنین با سر زدن به محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه مانند

عطر و ادکلن دیور

،

لالیک

،

جگوار

،

گرلن اصل

،

انواع دستگاه اصلاح موی صورت فیلیپس

،

موزر

،

پاناسونیک

و حتی بهترین برندهای

رنگ مو و ابرو

می‌توانید تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید. شما می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

مشاهده بیشتر

برای راهنمایی بهتر لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید:

پیشتیبان هوش مصنوعی دیجی‌کالا

من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

به پشتیبانی هوشمند دیجی‌کالا خوش آمدید. لطفا سوال خود را بپرسید.

آیا پاسخی که گرفتید مناسب بود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

غروب یهو پاشد گف من میخوام برم موتور بخرم منم خندیدم هیچی نگفتم ینی اصن جدیش نگرفتم 

خلاصه رفت دو سه ساعت بعد با موتور برگشت😐😐یکم از سرخودیش حرصم گرفته ولی نزدم تو ذوقش😐

نظرات درباره موتور طرح کلیک

شوهر منم عاشق این موتورای تریل هست اما من خوشم نمیاد ازشون سه سال پیش یکی میخواست سه تومن بهمون بده اما نزاشتم حالا اینقده حسرت میخوره گرون شده خودمو فحش میدم چرا نذاشتم بگیره

هوندا کلیک 

الان پرسیدم ازش

کلا اقایون عاشق موتورن من فوبیای موتوردارم اخرین بار پنج سالم بود سوار شدم بخاطراون شوهرم بااین که عاشق موتوره اما نمیخره

تو رو خدا آرزوهای خودتون رو به بچه‌ها تحمیل نکنید. همه قرار نیست مهندس و دکتر بشن.

من بچه‌ام رو توی کلاس‌های مهارتی مثل داستان نویسی، تئاتر اونم با لیلی رشیدی و حتی دایناسورشناسی فرستادم تا همه چیز رو تجربه کنه و علاقه خودش رو پیدا کنه.

کلاساشون خیلی باحال و جالبه و تنها کلاسیه که پسرم خودش با علاقه شرکت میکنه.

اینم لینک دوره هاشون اگه خواستی یه نگاهی بهشون بنداز.

چه گرون شده دو سال پیش نمایشگاه یزد زده لودن موتور سنگین هاش بهترین مدلاش 47 تا 56 گفتن میگفتیم گرونه

دقیقا خودمون موتور داستیم هوندا صفر بود تازه عروسی کرده بودیم ی روز رفتیم قیمت کردیم حتی انتخاب کردیم موتورمونم میخواستیم بدیم ب طرف کلا ۴تومن باید پول میدادیم مامانم گف نه پولتونو هدر نکنید جم کنید خونه بخرید نزاست 

خوب خریده صفره ؟ 

نه من با مامانت موافقم خونه خیلی بهتر از موتوره یه رمانی منم اگر شوهرمو سفت نمیگرفتم پولی که تو بانک داشت رو زمین نمیگرفت بهم یا عالمه فحش داد که اینهمه گیر دادم اما حالا خداییش خودش به زبون نمیاره اما صد بار تا حالا گفته خدا ذو شکر رمین گرفتم 

آره صفره ولی حس میکنم قیمت واقعیشو نگفت

ماهم مادرم خیلی نصیحتمون کرده دوتامونم ولخرج ایم ینی اگه اون و راهنماییاش نبود الان من با ی بچه نه خونه داشتم نه ماشین

قیمتش ۶۰تا ۶۵تومنه

الان گفتش بهم

اول گف ۴۰ گرفتم

الان گف ۷۰ گرفتم 

میگه طرح کلیک ۴۰ بود خودش ۷۰ 

موتور خوبه که …. من از بچگی ( نوزادی با مامانم😍🥰) تا الان سوار میشم خلی دوست دارم بخصوص تابستونا 

اگه تو شهر شلوغ هم باشین که تو ترافیک نمیمونین

کلا سرگرمی خوبیه … روز به روز هم که داره گرون میشه ، بعدا میتونین بفروشینش سود کنین

مگه ماشینتون چیه اگه خیلی گرون باشه خوب کاری میکنی عزیزم این مردا خدانکنه خال بیفته روماشین ادمو داغون میکنن😂😂

نظرات درباره موتور طرح کلیک

خیلیییی گرون نیس

پرشیا هست و ی توسان ۲۰۱۷

من شوهرم داره.توی پارکینگ خاک میخوره خوب نیس

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است
نی نی سایت

نظرات درباره موتور طرح کلیک
نظرات درباره موتور طرح کلیک

503 Service Unavailable<br />

503

Service Unavailable

The server is temporarily busy, try again later!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.